رئیس ستاد انتخابات گلستان از رصد تحرکات کاندیداهای احتمالی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از رصد تحرکات کاندیداهای احتمالی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

البرز گلستان/علی اصغر طهماسبی در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: رصد اخبار و تحرکات سیاسی، اجتماعی، سخنرانی ها و همایش هایی با رنگ و بوی انتخاباتی از وظایف اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان است و کلیه اخبار بدست آمده به وزارت کشور ارسال می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: به همین منظور تاکنون بیش از ۲۶۰۰ خبر با مضمون انتخاباتی از طریق سامانه به وزارت کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: همچنین رصد سایت ها، وبلاگ ها و برخی از کانال های وابسته به افراد و جریان های سیاسی در آستانه انتخابات، در دستور کار اداره کل سیاسی و دبیرخانه ستاد انتخابات استان قرار دارد.

طهماسبی بیان کرد: خوشبختانه ستاد انتخابات استان با تشکیل ۶ جلسه و ۴۹ مصوبه فعالیت خیلی خوبی داشته و از این حیث نسبت به سایر استانها و حتی ستاد انتخابات کشور جلوتر هستیم.

رئیس ستاد انتخابات گلستان اضافه کرد: تاکنون تعداد ۲۴ جلسه با ۱۱۹ مصوبه در کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان و ۶۵ جلسه با ۳۳۳ مصوبه نیز در ستاد های شهرستانی، تشکیل شده است.

وی در ادامه از پیش بینی ۱۶۲۵ شعبه اخذ رأی جهت انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان و ارسال این آمار به ستاد انتخابات کشور خبر داد و گفت: ممکن است این تعداد صندوق پیش بینی شده تا زمان انتخابات دچار تغییرات جزئی در تعداد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به هم زمانی ثبت نام داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با تعطیلات نوروز ۹۶ تمامی کمیته ها باید نیروی کشیک در این ایام داشته باشند، ضمن اینکه مرخصی کلیه فرمانداران و بخشداران جز با هماهنگی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان از تاریخ ۱۵ اسفند ممنوع است و حضور فرمانداران و بخشداران در این ایام در حوزه های انتخاباتی، ضروری است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه