افتتاح نخستین خانه سینمای کودک دانش آموزی درشهرستان کردکوی (گلستان)

✅نخستین خانه سینمای کودک شهرستان کردکوی افتتاح شد.

البرز گلستان➖آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، نخستین خانه سینمای کودک دانش آموزی شهرستان کردکوی با حضور دکتر جمالی فرماندار شهرستان ، امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان و دیگر مسئولین در کانون فرهنگی تربیتی کوثر افتتاح شد.

دکتر جمالی فرماندار محترم شهرستان کردکوی ضمن تقدیر از فعالیت آموزشی و پرورشی آموزش و پرورش شهرستان کردکوی، افتتاح خانه سینمای کودک شهرستان را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست.

مجتبی جمالی، فرماندار کردکوی در این مراسم بر گرایش های کارهای تربیتی تأکید کرد و با اشاره به توازن امور پرورشی و آموزشی گفت: وظیفه داریم از طرح‌های فرهنگی و تربیتی شهرستان حمایت کنیم و هرچه توان داریم برای توازن آن، هزینه کنیم تا بستری سالم و مناسب را برای رشد و نمو کودکان و نوجوانان ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه شادی و نشاط یکی از شاخص‌های اصلی برای سلامت جوامع بوده، اظهار کرد: نشاط و شادمانی در جامعه ضروری است و برای کودکان و نوجوانان یکی از موارد بسیار مهم به ویژه در بخش تحصیلی محسوب می‌شود.

➖امید شهریاری مدیر آموزش و پرورش کردکوی گفت: رویکرد ما در آموزش و پرورش، آموزش بر محور پرورش است.

امید شهریاری ادامه داد: با توجه به وجود فضاهای مکمل در شهرستان، نگاه ما این است که دانش‌آموزان در کنار فرا گرفتن دروس آموزشی از فضاهای مکمل استفاده بهینه داشته باشند.

وی یادآور شد: کانون دانش‌آموزشی کوثر کردکوی فعالیت‌های مختلفی دارد که ما سالن این کانون را برای سینمای کودک در نظر گرفتیم.

مدیر آموزش و پرورش کردکوی با بیان اینکه خانه سینمای کودک کردکوی ویژه دانش‌آموزان است، ابراز کرد: با راه‌اندازی سینمای کودک یک بخش از فعالیت‌های کانون کوثر به اکران فیلم اختصاص یافته است و مابقی فعالیت‌ها روند سابق را طی می‌کند.

همچنین در افتتاحیه خانه سینما کودک دانش آموزان مقطع ابتدایی به اجرای شعر خوانی، سرود و همچنین به قرائت دکلمه در وصف افتتاحیه اولین سینمای کودک شهرستان پرداختند.

لازم به ذکر است این طرح مفرح(نمایش فیلم) در قالب طرح یک روز با کانون در کنار دیگر فعالیت های شاد در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در نظر گرفته شد.

✖️تصاویر بیشتر?
http://kordkuy.golestan.medu.ir/portal/home.php?ocode=90275507&block=news&id=548886

?لینک زیر جهت عضویت?
? @apkordkuy

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

دیدگاه