مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان در بازدیدازمناطق  سیلزده:بنیاد با تمام توان خویش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری سیلزده در کنار این عزیزان ایستاده است

بازدید مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان از مناطق  سیلزده

مدیرکل بنیاد گلستان همراه با معاونین و روسای شهرستان‌های تابعه از خانواده‌های شاهد و ایثارگر مناطق سیل‌زده استان بازدید به عمل آورد

ببه گزارش ایثار واحد گلستان؛ اسرافیل وزیری در مصاحبه باخبر نگار البرز گلستان گفت: با توجه به ریزش بی‌سابقه باران در سطح استان و بروز سیلاب و خسارت به تأسیسات زیر بنایی و منازل مسکونی به‌ویژه در شهرستان‌های گنبد، آق‌قلا و گمیشان به وجود آمده است.
وی ادامه داد: از ابتدای بارش و نزولات آسمانی، معاونین و روسای شهرستان‌های آسیب‌دیده منطقه به‌طور مستمر با جامعه ایثارگری در تماس بوده و مشکلات و مسائل این عزیزان از نزدیک موردبررسی و ارزیابی قرار داده‌اند.
وزیری مطرح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایت مدار استان گلستان مطمئن باشند که مسئولین کشور و استانی همواره درکنارشان ایستاده‌اند و تا هر زمان که لازم باشد به‌صورت شبانه‌روزی و با تمام توان و ظرفیت به آن‌ها خدمت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: به حول قوه الهی با همکاری مدیران ارشد استان و فرمانداران تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به خسارت دیدگان در نظر گرفته‌شده است و خوشبختانه تلفات جانی برای خانواده‌های شاهد و ایثارگر تاکنون به وجود نیامده است.
مدیرکل بنیاد ضمن تقدیر از کمک تمامی دستگاه‌ها و مردم استان بیان داشت: امید است در طول روزهای آتی با همکاری دلسوزان استان تمامی مشکلات و گرفتاری مردم به حداقل رسانده شود.
وی عنوان کرد: کارکنان بنیاد به‌صورت شبانه‌روزی ضمن تماس با جامعه ایثارگری شهرستان‌های گنبد، آق‌قلا، گمیشان، خواجه نفس، سیمین شهر و روستاهای مجاور رودخانه گرگانرود اطلاع‌رسانی کرده و خانواده‌ها را به سمت اسکان‌های موقت راهنمایی و اسکان داده شده‌اند.

اسرافیل وزیری به جامعه ایثارگری آسیب‌دیده خاطرنشان کرد: خسارات وارده از طریق بیمه حوادث غیر مترقبه ایثارگران و مدیریت ستاد بحران استان در حال بررسی و پیگیر جبران خسارت به جامعه ایثارگری هستیم و بنیاد با تمام توان خویش برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری در کنار این عزیزان ایستاده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۸:۳۳ ق.ظ

دیدگاه