نشست کارگروه منطقه یک کشور با حضور استانداران و معاونین برنامه ریزی و اشتغال در مازندران برگزار شد

نشست کارگروه منطقه یک کشور با حضور استانداران و معاونین برنامه ریزی و اشتغال در مازندران برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان در این نشست که دکتر صادقلو استاندار گلستان نیز در آن حضور دارد، مقرر است مسائل و مشکلات استان های منطقه یک کشور مورد بحث و بررسی مدیران ارشد قرار گیرد.

در این نشست ربیع فلاح استاندار مازندران گزارشی در مورد وضعیت استان مازندران در حوزه های مختلف ارائه کرد.

همچنین در ادامه استاندار تهران گزارشی از فرایند تدوین برنامه ششم توسعه ، تدوین سیاستهای متوازن منطقه ای در برنامه و چگونگی ارتباط دو سویه استانداریها با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت کشور در تدوین برنامه داد.

استاندار سمنان نیز گزارش همکاری سازمان همیاری شهرداریهای در زمینه اقتصادی و عمرانی با تشکیل اتحادیه های منطقه ای و جلسات مشترک را ارائه کرد.

همچنین این نشست با ارائه گزارش استاندار قزوین در مورد مضامین و الزامات پیشرفت استان قزوین از دیدگاه مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.

لازم به ذکر است ارائه گزارشی تحت عنوان «ایجاد شهر رسانه ای» توسط معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری قم ، ارائه گزارش استفاده از ظرفیت های مندرج در بند ز تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۳ در خصوص سرمایه گذاری در استانهای محروم و کمتر توسعه یافته ، گزارش همایش فرصتهای سرمایه گذاری به شکل منطقه ای توسط معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران و گزارش بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ و الزمات آن از دیگر برنامه های این کارگروه در نشست امروز است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲:۲۶ ب.ظ

دیدگاه