مدیر گل فرودگاه گلستان ازجهش بی سابقه در فرودگاه گرگان درعملکرد پروازی ، جابجایی مسافر و بار خبرداد

جهش بی سابقه فرودگاه گرگان در عملکرد پروازی

البرز گلستان/بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد پروازی شهریور ماه ۹۶ ، از بین ۴۶ فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها ، فرودگاه گرگان در رده چهاردهم فرودگاههای ایران قرار گرفت.
به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان گلستان؛ در شهریور ماه امسال تعداد ۳۴۰۹۲ مسافر در فرودگاه بین‌المللی گرگان اعزام و پذیرش و ۳۲۳۱۵۰ کیلوگرم بار از فرودگاه گرگان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸۵ و ۱۴۹ درصد رشد داشته است.
همچنین در بخش عملکرد پروازی ، شاهد رشد ۱۲۹ درصدی تعداد پروازها در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته هستیم.
گفتنی است در شش ماهه اوّل امسال تعداد ۲۰۶۴ پرواز وظیفه جابجایی ۱۵۰۷۰۷ مسافر و بیش از هزار و صد تن بار را در فرودگاه گرگان بر عهده داشته اند. بر اساس این آمار در بخش عملکرد پروازی ، شاهد رشد ۷۱ درصدی و در جابجایی مسافر رشد ۶۳ درصدی و در جابجایی بار رشد ۷۴ درصدی را شاهد بودیم.
توسعه مسیرهای پروازی و افزایش پروازهای فعلی یکی از اهداف و اولویتهای اداره کل فرودگاههای استان گلستان می باشد. با ورود هواپیمای امبرائر ۱۴۵ هواپیمایی پویا و برقراری اوّلین پرواز در مسیر تهران_گرگان_تهران از سه شنبه گذشته ، در هفته های آتی شاهد افزایش و برقراری مسیرهای جدید در فرودگاه گرگان خواهیم بود.
خاطر نشان می گردد؛ در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی گرگان در طول هفته پذیرای ۹۰ پرواز ورودی و خروجی می باشد.

(خبر از مسلم افتخاری)

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۹ ق.ظ

دیدگاه