مهندس حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از کلنگ زنی و بهره برداری از تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان با حضور مسئولین کشوری و استانی خبر داد

البرز گلستان مدیرکل بنیاد مسکن استان از کلنگ زنی و بهره برداری از تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس، معاونین بنیاد مسکن کشور و استاندار گلستان خبر داد.
مهندس حسینی ابراز داشت: با دعوت مجمع نمایندگان استان و استاندار گلستان از اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاونین بنیاد مسکن کشور جهت بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های بنیاد مسکن استان  با حضور میهمانان عزیز در روستاهای زلزله زده ویرو و قورچای شهرستان رامیان،کلنگ مقاوم سازی ۷۰۰۰ واحد مسکونی روستایی بااعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به زمین زده خواهد شد.
همچنین ۷۰ هزارمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در استان گلستان و ۲۰۰ پروژه طرح هادی روستایی در ۱۷۰ روستای استان با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۴۸ هزار خانوار بهره مند بصورت متمرکز در روستای کلاجان قاجار شهرستان گرگان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
اهداء متمرکز ۱۰۰۰ جلد سند مالکیت روستایی، بازدید از روند احداث ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین و بازدید از بازسازی مناطق سیلزده استان از دیگر برنامه های مدعوین خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه