سردار جاویدان فرماندهی انتظامی گلستان در دیدار با جمعی از فعالان رسانه ای به مناسبت هفته ناجا: در بهره گیری ازظرفیت های اجتماع اصحاب رسانه بهترین و کیفی ترین نقش را دارند

دیدار صمیمانه جمعی از فعالان رسانه ای با فرماندهی انتظامی گلستان بمناسبت هفته ناجا

البرز گلستان / به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی از فعالان رسانه ای استان باتفاق معاونت اجتماعی با حضور در ستاد فرماندهی با سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان دیدار کردند.

در این دیدار سردار جاویدان با تقدیر از نقش اصحاب رسانه در ارتقائ امنیت و احساس امنیت در جامعه اظهار کرد: قدر شناسی اززحمات نیروی انتظامی ایجاد تکلیف برای ماست.

وی ضمن تقدیر از نگاه هوشمندانه اصحاب رسانه به موضوعات اجتماعی و امنیتی در جامعه گفت: نگاه واقع بینانه و فراجناحی و بدون حاشیه رسانه به ناجا مسولیت ما را سنگین تر میکند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: اگرناجا به موفقیت هایی در خدمت رسانی به مردم در سطح کشور و استان رسیده است بخش اعظمی از این توفیقات مرهون نقش آفرینی، تلاشها و حمایتهای اصحاب رسانه است.

وی با بیان اینکه فعالیت ناجا در پیشگیری از صدمه به مردم، خدمت به خودمان است افزود: فعالیت نیروی انتظامی با نگاه اعتقادی هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی دارد.

سردار جاویدان ضمن تاکید بر استفاده از نیروهای علمی و تخصصی در طرح های نیروی انتظامی گفت: هر طرحی که در ناجا صورت می گیرد باید یک عقبه و منطق علمی به دنبال داشته باشد. و به همین دلیل ما توان کاری خود را دوسوم در حوزه ایجابی و یک سوم در حوزه سلبی باید بکار بگیریم.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین در باره استفاده از نقش رسانه در مسائل اجتماعی اظهار کرد: لازمه کارنیروی انتظامی بهره گیری از ظرفیت های اجتماع می باشد و اصحاب رسانه در این میان بهترین و کیفی ترین نقش را دارند. و در حوزه امنیت تنه به تنه نیروی انتظامی دارای نقش کیفی و اجرایی می باشند.

وی نگاه ناجا به دستگاهها را تعاملی دانست و گفت : کار جزیره ای هرگز به مقصد نمی رسد.

سردار فرماندهی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به حوزه آسیب های اجتماعی گفت: اگر در حوزه آسیب های اجتماعی بدنبال کاهش ناهنجاریها باشیم باید بدنبال آسیب های اجتماعی باشیم و نهادهای حاکمیتی و مردمی باید احساس تکلیف کنند و جهاد گونه با امر به معروف ونهی از منکر در این امرورود پیدا کنند.

در این دیدار ابتدا محمد صالح افتخاری مدیرگروه خبری البرز گلستان،یحیی آذری مدیر اجرایی هفته نامه رادکان و خانم دستجردی مدیر مسئول هفته نامه نغمه استر آباد طی سخنانی با تشریح نقش رسانه در ارتقا امنیت ضمن خسته نباشید و قدردانی از زحمات سردار فرماندهی و پرسنل انتظامی ،هفته ناجا را به آنان تبریک و به رسم یادبود لوح یادبودی به ایشان تقدیم نمودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۶ ب.ظ

دیدگاه