استاندار گلستان در دیداربا فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر۳۰گرگان : تقویت و اقتدار روز افزون ارتش به نفع دولت و بخش خصوصی است

دیدار صمیمانه استاندار گلستان با فرماندهان و مسئولان قرارگان عملیاتی لشکر ۳۰ نیروی زمینی ارتش

البرز گلستان/در این دیدار صمیمانه در ابتدا فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ضمن تبریک انتصاب دکتر سید مناف هاشمی بعنوان استاندار استان گلستان “رنگین کمان قومیتها” اظهار امیدواری کرد ایشان با عنایت به تجارب ارزشمند مدیریتی که دارند در ارتقاء جایگاه استان از جهات مختلف موفق باشند.
در ادامه امیر معمار باشی، فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ضمن اشاره به خدمات گسترده مجموعه کارکنان ارتش علاوه بر وظیفه خطیر دفاع از امنیت کشور در شرایط خاص و حوادثی نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی، برف و کولاک و …. بر آمادگی بیش از پیش لشکر ۳۰ در انجام ماموریت های احتمالی تاکید کرد.
در ادامه دیدار، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن عبدی، رئیس عقیدتی سیاسی لشکر ۳۰، ضمن گرامیداشت اربعین حسینی، و اینکه تجمع عظیم عاشقان اهل بیت در اربعین حسینی، بعنوان بزرگترین تجمع بشری نوید بخش و بستر حرکت به سمت تمدن موعود اسلامی خواهد بود، انتصاب جناب آقای دکتر هاشمی را تبریک گفته و اظهار داشت: هر چند سازمان ارتش بعنوان یک سازمان نظامی شناخته شده است اما در حقیقت یک تشکل فرهنگی عظیم نیز هست.
ایشان تاکید کرد در زمان فعلی، ارتش همچون یک رود خروشان است که هر ساله هزاران جوان با نشاط به آن وارد و خارج میشوند. وی افزود در مجموعه ارتش علاوه بر آموزش نظامی، آموزش های دینی، عقیدتی و برنامه های هدفمند و فاخر فرهنگی و قرآنی پیش بینی و اجرا میشود. امروز مسجد لشکر ۳۰ بعنوان یکی از بزرگترین مساجد شهر گرگان، در انجام مراسمات و برنامه های فرهنگی پیشرو است.
در ادامه جلسه استاندار گلستان ضمن تشکر از حضور فرماندهان و مسئولین لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ اظهار امیدواری کرد بتواند بزودی در جمع کارکنان ارتش در لشکر ۳۰ حاضر و بازدیدی از مجموعه لشکر ۳۰ داشته باشد.
دکتر سید مناف هاشمی افزود قلبا به ارتشیان عزیز ارادت دارم و در جهت کمک به مجموعه لشکر ۳۰ هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه پادگان ارتش در گرگان خوشبختانه از نظر طبیعت سبز و زیبا حفظ شده است، ابراز امیدواری کرد در آینده بتوان از ظرفیت ارتش در توسعه فضای سبز استان بهره بیشتری ببریم.

استاندار گلستان در ادامه تصریح کرد: تقویت و اقتدار روز افزون ارتش به نفع دولت و بخش خصوصی است و ارتش توانسته است در تمام زمینه ها برای کشور و استان عزت آفرین باشد.
وی با اشاره به عملکرد ارتش، گفت: ارتش در مسائل بحرانی و حوادث استان پیشگام بوده و در کنار ستاد بحران و هلال احمر حضوری جدی داشته است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۷ ب.ظ

دیدگاه