کمیته امداد گلستان از توزیع ۱۲هزار کیسه طرح کیسه همیان مولا در ایام ماه مبارک رمضان با رویکرد جمع آوری کمک های مردمی در قالب سبد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان خبرداد

البرز گلستان/طرح کیسه همیان مولا هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان با رویکرد جمع آوری کمک های مردمی در قالب سبد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان اجرا می شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مهدی نظری، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گلستان با بیان اینکه ۱۲هزار کیسه همیان مولا بین اصناف، خیران، مراکز نیکوکاری گلستان برای تامین سبد غذایی نیارمندان در ایام ماه رمضان توزیع شد، گفت: این نهاد در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی برای کمک به محرومان و نیازمندان اجرا می کند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح همیان مولا استفاده از ظرفیت های مردمی برای تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گلستان تصریح کرد: در این طرح خیران و مردم نوعدوست استان می توانند با قرار دادن مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، گوشت و … در کیسه های همیان مولا و تحویل آن به کمیته امداد با این نهاد در خدمت رسانی به محرومان و مددجویان مشارکت کنند.

وی با اشاره به دیگر برنامه های کمیته امداد این استان گفت: بازدید از منازل فقرا در طرح مفتاح الجنه،جمع آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، اطعام و افطاردهی، جمع آوری زکات فطریه وکفاره از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۱ ب.ظ

دیدگاه