مهندس جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازگلستان از افتتاح هر ۵ روز یک روستا از نعمت گازطبیعی دراستان گلستان خبر داد

البرز گلستان/مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازگلستان درمصاحبه با پایگاه خبری شرکت از افتتاح هر   ۵  روز یک روستا از نعمت گازطبیعی دراستان گلستان خبر داد و آن را افتخار بزرگی برای شرکت گاز خواند.
وی افزود:در همین راستا در سال جاری تعداد ۶۴ روستای استان را که دارای شرایط سخت و صعب العبوری بودند مورد بهره برداری قرار دادیم و همچنین عملیات گازرسانی به ۳۵ پروژه روستایی نیز در دست اجرا می باشد.
مهندس جمال لیوانی اذعان داشت:در حال حاضردراستان گلستان تمامی ۳۰ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند ضمن اینکه با احتساب ۶۴ روستایی که درسال جاری گازرسانی شده است تاکنون تعداد ۸۱۶ پروژه روستایی در استان مصرف کننده گاز طبیعی می باشند
 وی تصریح کرد:برای سال آینده نیز روند توسعه گازرسانی همچنان به قوت خود ادامه خواهد داشت بطوری که برای تمامی روستاهایی که قابلیت گازرسانی دارند پیمانکار اجرایی انتخاب خواهیم نمود و انشاء ا… تا پایان سال ۹۷ در صورت تخصیص بموقع منابع همه روستاها بجز ۱۰۰ روستایی که به علل مختلف منجمله نداشتن کد روستایی ، جمعیت زیر ۲۰ خانوار و …. شرایط گازرسانی را ندارند از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت گازگلستان اظهارداشت:در آستانه سال نو و بهارطبیعت قرار داریم و باالتبع حجم مسافرت مردم عزیز افزایش خواهد یافت بنابر این مشترکین عزیز دقت داشته باشند چنانچه قصد مسافرت و یا ترک منزل برای مدت طولانی را دارند   شایسته است وسایل گاز سوز منازل خود را خاموش نموده و شیرهای مصرف  آنها را بسته ، ضمن اینکه حتماً شیر اصلی گاز بعد از کنتور را نیز ببندند

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱:۳۴ ب.ظ

دیدگاه