مهندس زنگانه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی ازجابجایی فاز۱و۲ روستای محروم کوهستانی حاجی آباد خبرداد که بزودی فاز ۳ آن اجرا می شود

البرز گلستان مهندس زنگانه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کردکوی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب ۱۰۰حضرت امام(ره) اظهار کرد:تاسیس بنیاد مسکن توسط حضرت امام سنگ بنای محکمی شد برای رفع سد مسکن مردم.

وی در ادامه گفت :تا کنون در این شهرستان ۸۷۵۰جلد سند تحویل مردم شد که  همچنان ادامه دارد.

مدیر بنیاد مسکن  همچنین از ساخت ۵۵۰۰ واحد ساختمانی در کنار سازه های بی دوام یا کم دوام در جا سازی یا مقاوم سازی شده است.

زنگانه از اجرای طرح هادی در همه روستاهای شهرستان خبر داد و تاکید کرد:تقریبا ۹۰درصد مردم روستاها از اجرای طرح هادی برخوردارند.

وی همچنین از دوروستای سرکلاته خرابشهر و ایلوار یکدانگه به عنوان دوروستای شاخص نام برد که روستای سرکلاته جزء روستای هدف گردشگری با آیتم های گردشگری می باشد.

زنگانه همچنین از روستای کوهستانی کنداب بعنوان یکی از روستاهای با حفظ بافت با ارزش نام برد که امسال در برنامه ششم توسعه گنجانده شده است

مدیر بنیاد مسکن کردکوی از جابجایی فاز۱و۲ روستای محروم کوهستانی حاجی آباد خبرداد که بزودی فاز ۳ آن اجرا می شود.

زنگانه سپس افزود: در کل ارزیابی شهرستان در سطح استان و کشوری از نظر عمرانی و آبادانی از شاخص های عمرانی برخورد دار است.

وی در خاتمه از حمایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت و ساز مسکن برای خانواده های دو معلول به بالا با حمایت بهزیستی و بنیاد مستعضان و کمیته امداد و بنیاد خبرداد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه