مهندس رامین آذری مدیرکل فرودگاه‎های گلستان خبرداد: استقبال نمادین از نخستین پرواز سال تحویل در فرودگاه گرگان

البرز گلستان/ مهندس رامین آذری مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان  در نشست مدیران شورای حمل و نقل استان گلستان که با محوریت خدمات نوروزی استان در سال ۱۳۹۶ برگزار شد اظهار داشت: در راستای ارائه مطلوب خدمات برای مسافران هوایی در ایام نوروز، یک سری پروژه ارتقاء خدمات هواپیمایی را در فرودگاه گرگان آغاز کردیم و بخش عمده‎ای از این پروژه‎ها آماده بهره‎برداری شده است.

وی با بیان اینکه سامانه گویای پرواز برای نخستین بار در استان گلستان راه‎اندای  شد، افزود: این سامانه به صورت مکانیزه است و براساس آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان ادامه داد: با شماره تماس ۱۹۹ می‎توانیم آخرین وضعیت پرواز را در دسترس داشته باشیم و سامانه‌ای راه‎اندازی کردیم که اطلاعات پرواز را به صورت پیامک ارائه می‎دهد و نحوه استفاده آن در سایت فرودگاه گرگان وجود دارد.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان یک سری بهسازی در فرودگاه گرگان، کنترل قیمت فروشگاه فرودگاه گرگان انجام شده است، افزود: برنامه‎ریزی کردیم در نخستین پروازی که پس از سال تحویل در فرودگاه گرگان داشته باشند به صورت نمادین استقبال کنیم.

آذری تاکید کرد: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ تا پایان نوروز امسال ۱۳۰ پرواز داشتیم با ۷ هزار مسافر و پیش‎بینی ما برای مدت مشابه سال جدید ۱۸۰ تا ۲۰۰ پرواز است که رشد ۵۳ درصدی خواهد داشت و پیش‎بینی برای تعداد مسافری که در این بازه جابه جا خواهد کرد ۱۸ هزار نفر خواهد بود که رشد ۱۱۹ درصدی را خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: علت این پیش بینی به تعداد پروازهای دی‌ماه و بهمن ماه بازمی‎گردد که رشد ۱۰۰ درصدی مسافر را نسبت به سال گذشته داشتیم.

مدیر کل فرودگاه‎های استان گلستان تاکید کرد: دی ماه سال گذشته ۱۲ هزار نفر و امسال ۲۵ هزار مسافر جابه جا کردیم و بهمن ماه ۱۳۹۴، ۱۳ هزار مسافر و برای بهمن ماه امسال ۲۵ هزار نفر مسافر داشتیم.

آذری از افزایش ۲ مورد پرواز از فرودگاه گرگان خبر داد و افزود: از ۸  فروردین ماه ۶ پرواز ایران ایر در هفته به تهران به ۱۰ پرواز افزایش خواهد یافت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۱ ب.ظ

دیدگاه