مدیر کل زندانهای گلستان از احداث اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی باظرفیت۲هزارنفر درعلی آباد( گلستان) برای اصلاح و تربیت و احیای مددجویان خبرداد

البرز گلستان/مدیر کل زندانهای استان گلستان در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی علی آباد، در جمع پیمانکاران و کارکنان این پروژه، گفت: نیاز است سرعت در انجام کار با رعایت کیفیت و استانداردهای لازم بیشتر شود و کار ساخت اردوگاه زودتر به پایان برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان گلستان: علیرضا رضوانی مدیر کل زندانهای استان گلستان در بازدید از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی علی آباد، در جمع پیمانکاران و کارکنان این پروژه، گفت: نیاز است سرعت در انجام کار با رعایت کیفیت و استانداردهای لازم بیشتر شود و کار ساخت اردوگاه زودتر به پایان برسد.

وی افزود: با عنایت به وضعیت مددجویان زندانهای استان نیاز است اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی علی آباد سریعتر به بهره برداری برسد تا از این فرصت مناسب برای اصلاح و تربیت و احیای مددجویان نهایت استفاده برده شود.

لازم به ذکر است اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی علی آباد با ضرفیت ۲۰۰۰ نفره در شهرستان علی آباد استان گلستان در حال احداث می باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ ق.ظ

دیدگاه