عنوان شهروند افتخاری گنبدکاووس به دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ازسوی شورای اسلامی شهربه پاس خدمات ۱۵ ساله اش درحوزه مطالعات سرطان

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درخصوص اعطای عنوان شهروند افتخاری گنبد به خود گفت: افتخار می کنم که به جای کشورهای دیگر، شهروند یکی از شهرهای ایران شدم.
البرز گلستان/ دکتر رضا ملک زاده که به پاس خدمات ۱۵ ساله اش در حوزه مطالعات سرطان در شهرستان گنبد، عنوان شهروند افتخاری گنبد به وی اعطا شده است، در این خصوص گفت: سالانه جلسه ای با پزشکانی که در منطقه گلستان در حوزه مطالعات سرطان فعالیت دارند، داریم و در آن جلسه که روز گذشته برگزار شد، پس از اعلام گزارشی در مورد بررسی دلایل شیوع سرطان در گنبد، عنوان شهروند افتخاری از طرف شورای اسلامی شهر گنبد به من اعطا شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با ابراز خوشحالی از اعطای عنوان شهروندی گنبد، افزود: این اتفاق توفیق بزرگی است که نصیب من شد و از متخصصان و تحصیل کرده های کشور می خواهم که آنان نیز به مناطقی از کشور که مشکلاتی این چنینی دارند بروند و تا آنجایی که می توانند در جهت رفع آن مشکلات اقدام کنند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به این که مطالعات کوهورت ( مطالعات بین نسلی ) به ۲۰ سال قبل برمی گردد به برگزاری جلساتی با علمای اهل تسنن و تشیع در مورد ضرورت اجرای اینگونه مطالعات در منطقه اشاره کرد و افزود: در شروع کار مشکلاتی وجود داشت ولی مردم همیشه استقبال کرده و در این راه با ما همکاری لازم را انجام دادند.
دکتر ملک زاده در ادامه با بیان این که این مطالعات به سالها پیش مربوط می شود، گفت: در آن زمان برای انجام پژوهش در آن منطقه با مشکلات بودجه ای روبرو بودم و با لطف خداوند موانع حل شد و به دستاوردهای خوبی رسیدیم.
وی در پایان گفت: موفقیت در انجام این پژوهش به رغم مشکلات بودجه ای نشاندهنده آنست که با صبر، بردباری و پیگیری، موانع حل و مشکلات رفع خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه