جعفری رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان از برگزاری آیین تقدیر ازسفیران صلح با حضور معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور خبرداد

۱۸ اسفند گلستان میزبان آیین تکریم و تقدیر از سفیران صلح
البرز گلستان/آیین تکریم و تقدیر از سفیران صلح با حضور معاون محترم قوه قضاییه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ آئین تکریم و تقدیر از سفیران صلح ( اعضا شورای حل اختلاف) با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی معاون محترم قوه قضاییه و رئیس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کشور، استاندار، نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی چهارشنبه ۱۸ اسفند، ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات دادگستری گرگان برگزار می شود.
احمد جعفری رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان و مسئول اجرایی همایش تکریم و تقدیر از سفیران صلح گفت: خدمت خالصانه در ترویج فرهنگ صلح و سازش و کسب رضایت حق تعالی عرصه ای است بیکران که توفیق عمل و نهادینه سازی آن موجب رحمت و الطاف الهی می گردد.
جعفری تصریح کرد: در شوراهای حل اختلاف افراد گمنامی هستند که بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می کنند و در عرصه امنیت و ایجاد آشتی در جامعه از زندگی خود مایه می گزارند.
رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان خاطرنشان کرد: کمتر کاری که از ما برای این عزیزان برمی آید تکریم و تقدیر شایسته از این دوستداران آشتی و انسانیت است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه