برزگرفرماندارکلاله دردیدار با دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور: بهره مندی ازخدمات درمانی مردم دو شهرستان وزائران امام رضا(ع) باتکمیل بیمارستان حضرت رسول کلاله

به گزارش گروه بهداشت و درمان و خیرین سلامت گروه خبر البرز گلستان نصرت برزگر فرماندار کلاله  به همراه بزرگمهرمدیر عامل خیرین سلامت گلستان و حاج یحیی روحی رئیس مجمع خیرین سلامت کلاله ومدیر گروه خبر البرز گلستان وعده ای از خیرین دیداری با سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل مجمع خیرین کشور ودکتر اسماعیل غنیان معاونت اموراستانها ی مجمع خیرین سلامت کشور داشته اند.

در این نشست برزگر فرماندار کلاله ضمن قدر دانی و تشکر از حاج آقا نیری بواسطه سالها مجاهدت در راه اهداف اسلام وانقلاب اسلامی و این فرصتی را که در اختیار فرماندار مردم کلاله گذاشته اند تا بتواند از نزدیک در باره  مراحل پیشرفت بیمارستان حضرت رسول کلاله مسائلی را مطرح کند.

برزگر سپس تصریح کرد: مردم ما همیشه در تمامی صحنه ها حضور دارند و در بعضی از جاها از نخبه هانیز پیبشی می گیرند.

وی در ادامه ابراز داشت : من در ابتدای خدمتم  به مردم شهر ستان خود گفته ام که مهمترین شاخصه ای که در فرمانداری جستجو کرده و برای بنده حائز اهمیت است که مردم در نتیجه رفتار و عملکردم به باور و یقین برسند که خدمتگزار آنان هستم.

وی تصریح کرد: این بیمارستان ۲۳سال پیش گلنگ زده شده و پس از مدتها در چند سال گذشته فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفت اما فاز دوم آن تا امروز تکمیل نشده که در نهایت با همت و تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان دکتر ریاحی و معاونت پشتیبانی وی دکتر عموزاد و مشارکت مجمع خیرین سلامت شهرستان تصمیم جدی به تکمیل فاز دوم بیمارستان گرفته شد .

وی تاکید کرد: در دیدار با وزیر بهداشت و درمان دستور شروع عملیات تکمیلی فاز دوم بیمارستان توسط جناب دکتر هاشمی به حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شد و الحمدالله با تدبیر و تلاش خستگی ناپذیر عزیزان در دانشگاه علوم پزشکی استان سرعت کار در تعهد کار (طبقه همکف و طبقه اول) بسیار خوب می باشد. و مجمع خیرین سلامت شهرستان با حمایت مردم شهرستان و مدیران شهرستانی تلاش خود را همپای دانشگاه علوم پزشکی در تکمیل فاز دوم ببیمارستان (طبقه دوم)انجام می دهند.

برزگر در ادامه حمایت جدی خیرین سلامت کشوررا در امر تکمیل این بیمارستان خواستار شده و اظهار داشت : هر حرکت و اقدامی که در این حوزه از طرف نظام سلامت  انجام شود نشان دهنده اجرای شدن نگاه حاکمیت در خدمت به محرومین جامعه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:  بعنوان فرماندار دولت تدبیر و امید با افتخار همراهی و همکاری خود را با مجمع خیرین سلامت شهرستان آغاز کرده و بسیار خوشحال و مسرور از این همکاری و همراهی می باشم قطعا تلاش خواهم کرد در آینده در هر جایگاهی باشم این همکاری و همراهی  را با تمام توان و خلوص نیت ادامه دهم.

فرماندار کلاله در خاتمه از اهداف مهم ساخت این بیمارستان در شهرستان کلاله را بهره مندی مردم شریف شهرستانهای کلاله  و مراوه تپه و استفاده زائران امام رضا (ع)  ازآن اعلام کرد.

در این نشست سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تقدیر از عملکرد خیرین سلامت در سطح استانها بخصوص خیرین سلامت استان گلستان وضمن تقدیر مجدد از این عمل خیر از فرماندار و مجمع خیرین سلامت شهرستان کلاله  اعلام نمود که ان شالله بعد از بازدید معاونت امور استانها از مراکز بهداشت در مان در استان بخصوص بیمارستان حضرت رسول کلاله تصمیماتی را در جهت کمک موثر به پیشبرد بیمارستان از سوی مجمع خیرین سلامت کشور انجام خواهدگرفت.

IMG_9428

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۷ ب.ظ

دیدگاه