طالع زاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اقدام تروریست‌ها در به شهادت‌رساندن جمعی از هم‌وطنان‌مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

کدخبر:۷۴۹۸۰
البرز گلستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان اقدام تروریست‌ها در به شهادت‌رساندن جمعی از هم‌وطنان‌مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد.
مدیرکل بنیاد گلستان حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد
به گزارش ایثار واحد گلستان، محمدعلی طالع زاری شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان حادثه تروریستی در کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هم‌وطنان‌مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان شد را محکوم کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی در شهر کرمان اعلام کرد: انفجار بزدلانه در شهر کرمان و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله را محکوم می‌کنیم.
وی ادامه داد: بار دیگر دست‌های خباثت و فتنه‌انگیز استکبار جهانی، اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار از آستین مزدوران بی شرم آنان بیرون آمد و جمع کثیری از هموطنان بی دفاع که در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند را مظلومانه به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.
طالع زاری ادامه داد: گفتمان امنیت در منطقه بسیار پیچیده و چالش‌برانگیز است و نقش شهید قاسم سلیمانی در این مهم بسیار خطیر و پررنگ بود. او به عنوان یکی از فرماندهان برجسته ایران اسلامی با برنامه‌ریزی دقیق و استراتژی‌های هوشمندانه، تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در جهت حفظ امنیت در منطقه ایفا نمود.
تاکنون دست‌کم ۷۳ شهروند ایرانی در پی این دو انفجار تروریستی به شهادت رسیده‌اند و حداقل ۱۷۰ ایرانی مجروح شده‌اند.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

دیدگاه