مهندس نصیری مدیرعامل شرکت برق گلستان درتجلیل ازصاحبان صنایع و بخش کشاورزی،تجاری واداری: ۱۰۸ هزار شعله انواع چراغ روشنایی، روشنایی سطح استان را تامین می کند

البرز گلستان/مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در این مراسم، تجلیل از صاحبان صنایع و بخش کشاورزی ، تجاری و اداری که بعنوان همکار در سال گذشته همکاری خوبی با این شرکت داشته اند را از اهداف برگزای این همایش عنوان کرد.

مهندس نصیری اظهار داشت: شرکت توزیع برق گلستان وظیفه ارائه خدمات به ۶۷۰ هزار مشترک در امور توزیع برق را برعهده دارد که از این تعداد ۸۲ درصد در بخش خانگی، ۴/۱درصد در بخش کشاورزی، چهار دهم درصد در بخش صنعتی و ۱۱درصد در سایر مصارف است.

وی با اشاره به میزان مصرف انرژی در استان گفت: ۲/۵۱ درصد مصرف برق در بخش خانگی، ۵/۸ درصد در بخش اداری، ۲/۱۸درصد در بخش کشاورزی، ۱۴ درصد در بخش صنعتی به مصرف مشترکان گلستانی می‌رسد

وی با بیان اینکه در استان گلستان ۱۵ ایستگاه انتقال و ۴۹ فوق توزیع و ۱۵ هزارو ۹۵۸ پست توزیع داریم، اظهارداشت: در حال حاضر با دارا بودن ۷ هزار و ۲۸۷ کیلومتر طول شبکه فشارمتوسط و ۷ هزارو ۲۶۶ کیلومترفشار ضعیف و ۱۰۸ هزار شعله انواع چراغ برق و روشنایی، برق ۶۷۰ مشترک گلستانی تامین می‌شود.

مهندس علی اکبر نصیری به ارائه طرح های تشویقی اشاره کرد و اظهار کرد: طی سال جاری ۱۸ تفاهم نامه با بخش صنعت امضاء شد که ۱۵ تفاهم نامه منجر به همکاری شدکه در این راستا ۴۸/۴۰ مگاوات کاهش داشته ایم.

وی ضمن قدردانی از صنایع همکار خاطر نشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری صنایع و با استقبال از طرح های پیشنهادی توانیر، توانسته ایم بدون سرمایه گذاری جدید در بخش های مختلف با موفقیت از عهده تامین برق مطمئن و پایدار مشترکین برآئیم. وی اظهار امیدواری کرد: از هم اکنون دست یاری به سوی مشترکان صنعتی و کشاورزی دراز می کنیم تا باهمکاری و طراحی هوشمندانه آنان پیک بارتابستان ۹۶ موفقیت پشت سر بگذاریم.

1487672428_t4

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۱ ب.ظ

دیدگاه