ازسوی مهندس شهمرادی مدیر مخابرات استان گلستان اولویتهای مهم ششگانه سال ۹۷ مخابرات استان اعلام شد

ازسوی مهندس شهمرادی مدیر مخابرات استان گلستان اولویتهای مهم ششگانه سال ۹۷ مخابرات استان اعلام شد

 

به گزارش البرز گلستان مهندس شاهمرادی مدیر کل مخابرات استان گلستان در  اطلاعیه ای اولویت های مهم مخابرات استان گلستان را اعلام نمود وی در این اطلاعیه اعلام کرد:در ابتدا جای دارد بابت تلاش های صادقانه و دلسوزانه صورت گرفته در سال ۹۶، مراتب سپاس و قدردانی خودم را از تک تک همکاران عزیزم در نقاط مختلف استان اعلام نمایم. بار دیگر ثابت کردیم که تا مادامی که در کنار هم باشیم و همدلی و همگرایی را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم ، انجام کارهای بزرگ و رسیدن به اهداف مهم تر دور از انتظار نیست. سال ۹۶ را می توان نقطه عطفی در توسعه ارتباطات استان گلستان در نظر گرفت ؛ ده ها پروژه ی کلیدی و بزرگ در این سال با حجم سرمایه گذاری میلیاردها تومان به سرانجام رسید که از جمله می توان به پروژه هایIP NI، OTN ، Soft swich ، پروژه توسعه ۳G و ۴G همراه اول و پروژه های متعدد IT ، پروژه های شبکه کابل و فیبر نوری و توسعه پورت های پر سرعت و … اشاره نمود. با همت و تلاش و پیگیری شبانه روزی و دلسوزانه مدیران و کارکنان دلسوز مخابرات استان ، خوشبختانه در بخش پروژه های ملی استان گلستان همیشه پیشگام بوده و از لحاظ کمیت پروژه ها، همیشه موفق در جذب حداکثری بوده ایم که برای نمونه به پروژ های توسعه شبکه باند پهن همراه اول می توان اشاره کرد که در مقایسه با استانهای مشابه در پوشش حداکثری این فناوری پیشگام بوده ایم. در سال ۹۶ رشد قابل توجهی در ارزیابی شاخص های فنی و مالی داشته ایم ؛ در شاخص رضایت مندی مشترکین رتبه ۵ کشوری و در شاخص رضایت مندی کارکنان رتبه برتر کشوری را کسب نمودیم که قطعا” در تاریخ افتخارات مخابرات استان ثبت خواهد شد. اگر بخواهم به تمام توفیقات و اقدامات سال ۹۶ اشاره کنم قطعا” مجال بیشتری می طلبد و از طرف دیگر به این دلیل که همه همکاران عزیز در جریان جزئیات این اقدامات هستند، ضرورتی به بیان آنها نمی بینم. قطعا” همه ماها هر اقدام ماندگاری که در جهت توسعه زیرساخت های ارتباطات استان صورت پذیرد خوشحال می شویم و الحق که مردم شریف استان شایسته خدمتگزاری بیشتر و بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا هستند. خوشبختانه مردم استان پر افتخارمان اهمیت بخش ارتباطات را بیش از گذشته می دانند و به همین جهت انتظارات بالایی دارند که وظیفه ما را سنگین تر نموده است. مصرف اینترنت در استان گلستان چه در بخش ثابت و چه همراه از متوسط کشوری بالاتر است و طبیعتا” انتظار مردم عزیز استان این است که سرویس های با کیفیت دریافت کنند و خدمات پشتیبانی مناسبتر به آنها ارائه گردد.
با کارنامه درخشان سال ۹۶ که محصول تلاش های همه همکاران دلسوزم بوده، قطعا” در سال ۹۷ انتظارات ذینفعان شرکت از ما بیشتر خواهد بود ؛ لذا بایستی برنامه ریزی و هدف گذاری دقیق تری را داشته باشیم. قطعا” در سال ۹۷ توفیقات بیشتری را نسبت به سال ۹۶ بدست خواهیم آورد و کارهای بزرگتری را برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی استان انجام خواهیم داد. اولویت های کاری ما در سال ۹۷ به شرح ذیل اعلام می گردد که لازم است همه حوزه های ستادی و شهرستانها از همین ابتدای سال با جدیت بیشتر از سال گذشته، محور فعالیت های خود را اولویت های مورد اشاره قرار دهند تا انشاءالله دوباره ثابت کنیم که ” ما می توانیم ”

اولویتهای مهم سال ۹۷ مخابرات استان??

۱- افزایش رضایت مندی مشترکین

۲- توجه به کارکنان

۳- حداکثر سازی جریان های درآمدی شرکت بویژه درآمد خدمات داده

۴- مدیریت هزینه ها بویژه هزینه های مصرف انرژی

۵- توسعه شبکه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا هم در بخش ثابت و هم در بخش همراه بمنظور پوشش حداکثری خدمات ارتباطی در سراسر استان

۶- وصول حداکثری مطالبات

در انتها از همه همکاران عزیزم انتظار دارم در جهت تحقق اولویت های مورد اشاره ، نظرات و پیشنهادات خود را برای اینجانب ارسال نمایند تا انشاءالله بتوانیم به کمک هم برگ زرین دیگری بر افتخارات مخابرات استان در سال ۹۷ به ثبت برسانیم و موجبات رضایت مندی ذینفعان شرکت را فراهم سازیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۴:۰۴ ق.ظ

دیدگاه