سرهنگ ساوری معاون هماهنگ‎کننده فرمانده انتظامی گلستان درمراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی کردکوی ازکاهش ۱۳ درصدی سرقت در شهرستان خبرداد

علی‎اکبر خرمی طی مراسمی با حضور معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گلستان به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی معرفی شد.

البرز گلستان/مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی با حضور سرهنگ عسگر ساوری معاون هماهنگ‎کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان  و جمالی فرماندار شاعری امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان کردکوی در سالن کوثر برگزار گردید. دراین مراسم سرهنگ ساوری گفت: وظیفه مهم نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت است و این مهم جز با همکاری و همراهی همه مسؤولان مرتبط با این حوزه تحقق نمی‎یابد.

وی با گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: همه امروز ما به آن دوران گره خورده و این مرهون خدمات و اقدامات کسانی است که مقدمات این حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند که در رأس آن امام خمینی(ره) قرار داشت.

معاون هماهنگ‎کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه امروز در سی‎وهشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ناامنی‎های نیروهای جنبشی، ناسزاگویی‎ها علیه سکانداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توطئه‎های کینه‎توزانه عمیق از خارج کشور که به ایران تحمیل می‎شد، از بین رفته است، گفت: همه این موفقیت‎ها به واسطه قدردانی ملت ایران از زحمات امام راحل و شهدا بوده است.

سرهنگ ساوری با بیان اینکه ملت ایران خون شهدا را به امانت گرفته است، تصریح کرد: شاخصه مهم ما باید امانت‎داری باشد و در صورتی کهIMG_5154 ذره‎ای از این شاخصه مهم منحرف شویم ضربه آن را محکم و شخصاً تحمل خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تاریخ ثابت کرده خیانت و غفلت افراد مسؤول جز به خودشان به کسی دیگر در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آسیب وارد نکرده است، اگرچه خسارتی وارد کردند اما نتوانستند ذره‎ای در اصل نظام انحراف ایجاد کنند.

معاون هماهنگ‎کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار در اقدامات اخیر خود داعش را برای تخریب جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است تصریح کرد: در حال حاضر که داعش برای گرفتن کرانه‎های دریای مدیترانه برنامه‎ریزی کرده عمق محیط امنیتی ایران از نقطه صفر مرزی تا آن نقطه حدود یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر است.

سرهنگ ساوری سپس گفت: همانطور که امام راحل فرمودند راه قدس از کربلا می‎گذرد، این کلام امام راحل یعنی اگر برنامه‎ای داریم باید از این مسیر بگذرد به عبارتی علاوه‎بر نقطه صفر مرزی  از ایران تا آن نقطه حریم امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‎شود.

معاون‎هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان با بیان اینکه دشمنان آرزوی آسیب و ایجاد ناامنی حتی کوچک به ایران را به گور خواهند برد، بیان کرد: دشمنان نه تنها در داخل کشور و نقطه صفر مرزی ایران بلکه در حریم امنیتی نیز نمی‎توانند ناامنی ایجاد کنند.

وی در بخش دیگر از سخنانش بر تعامل و همراهی فرمانده انتظامی و کارکنان به صورت متقابل و در همه عرصه‎ها تأکید کرد و گفت: فرمانده انتظامی و کارکنان باید برادرانه مسائل و مشکلات را حل و به امورت رسیدگی کنند تا اهداف جمهوری اسلامی تحقق یابد و امنیت تأمین شود.

سرهنگ ساوری ادامه داد: از مدتی که محمود علی‎فر، فرمانده انتظامی سابق کردکوی این مسؤولیت را عهده‎دار بودند، توانستند در همه جهات بین ۱۰ الی ۱۵ درجه امنیت را افزایش و جرائم را کاهش دادند.

معاون هماهنگ‎کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان سپس گفت: علی‎رغم افزایش ۶ درصدی آمار سرقت در سطح استان گلستان، شاهد کاهش ۱۳ درصدی سرقت در شهرستان کردکوی بوده‎ایم.

وی از افزایش ۱۱۱ درصدی کشفیات  مواد مخدر طی سال جاری در استان گلستان خبر داد و یادآور شد: شهرستان کردکوی با افزایش ۱۸ درصدی کشفیات مواد مخدر مواجه بوده است.

معاون هماهنگ‎کننده فرماندهی انتظامی استان گلستان از کاهش ۱۲ درصدی تصادفات، کاهش ۱۴ درصدی فوتی، کاهش ۱۳ درصدی مصدومین نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته در سطح استان گلستان خبر داد و متذکر شد: کاهش ۱۳ درصدی تصادفی، کاهش ۵۷ درصدی فوتی و کاهش ۳۴ درصدی مصدومین تصادفات جاده‎ای و برون‎شهری در شهرستان کردکوی حاکی از فعالیت‎های شبانه‎روزی نیروی انتظامی این شهرستان است.

IMG_5136-1

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۰ ب.ظ

دیدگاه