قدسیه آبشناس معاون فرماندار گرگان در مراسم تجلیل از خبرنگاران در حسینیه سیستانیها؛همه مسئولان باید از ظرفیت رسانه ها در راستای توسعه و عمران و آبادانی استفاده کنند

قدسیه آبشناس معاون فرماندار گرگان  :درب اتاق بنده به روی همه اهالی رسانه برای ارائه هر گونه راهکار و پیشنهاد های سازنده باز است

به گزارش البرز گلستان مراسم تجلیل از اصحاب رسانه استان گلستان به همت حسینیه سیستانیهای گرگان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی صفویفرماندار گرگان آبشناس معاون فرماندار و جمعی از مسئولین  در حسینیه برگزار گردید.
معاون فرماندار شهرستان  گرگان ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور اصحاب رسانه و مسئولان از نقش رسانه ها بعنوان پرچمداران فرهنگ سازی در جامعه یاد کرد و گفت:هر مسولی که از اصحاب رسانه بعنوان یک ظرفیت در جهت همراهی و انعکاس کاستی ها و مشکلات قطعا در انجام وظایف قانونی خود موفق خواهد بود.
قدسیه آبشناس در ادامه با تاکید قداست حرفه خبرنگاری اظهار کرد:جایگاه اهل قلم و رسانه به اندازه ای رفیع و والاست که خداوند متعال در قرآن کریم به قلم سوگند یاد میکند که این نشان از ارزش معنوی حرفه ای اهل قلم است.
وی از نقش رسانه ها در ارتقاء فرهنگ مشارکت مردمی و فرهنگ سازی در جامعه بعنوان یک ضرورت انکار ناپذیر یاد کرد و گفت :در استانی مثل گلستان با تنوع و تکثر اقوام و مذاهب کارکرد رسانه ها در تقویت وحدت و همدلی بین اقوام بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است و همه ما مسئولان باید از این ظرفیت ها در راستای توسعه و عمران و آبادانی هر چه بیشتر استفاده کنیم .
معاون فرماندار گرگان همچنین ضمن اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با اصحاب رسانه خاطرنشان کرد:درب اتاق بنده به روی همه اهالی رسانه برای ارائه هر گونه راهکار و پیشنهاد های سازنده باز است و همراهی اصحاب رسانه و مسئولان باعث افتخار خود میدانیم.

گفتنی است در پایان مراسم از خبرنگاران استان با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود تقدیر شد.همچنین از اقایان علمی سرپرست وقاسمعلی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان,جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان ورمضانی کارشناس مسول مطبوعات ورسانه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان؛از سوی بنیادنیمروزسیستانیها با هدایایی فرهنگی تجلیل وقدردانی شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه