احمدی معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان ازبرگزاری کنفرانس عمرانی معماری وشهرسازی در۱۸بهمن ماه دردانشگاه آزاد گرگان خبرداد

البرز گلستان/مازیار احمدی گلسفیدی  معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان امروز در نشست با اصحاب رسانه استان گلستان حضور پیدا کرد و ضمن تسلیت رحلت ایت الله رفسنجانی .وفرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بابیان بر نامه های خود به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد. احمدی در این نشست گفت : کنفرانس عمرانی معماری وشهرسازی۱۸ بهمن ماه در واحد دانشگاه ازاد گرگان به مدت دو روز برگزار  می گردد.

وی افزود: تاکنون تعداد ۱۵۰مقاله به دبیر خانه رسیده است.و۱۰۰مقاله مورد پذیرش کمیته علمی شده است. بیش از ۵ ماه است که دبیرخانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده و مهلت ارسال آثار امروز به پایان رسیده است.

احمدی سپس در باره سخنران این همایش گفت :برای سخنرانی در این همایش از انجمن بتن ایران کارشناس کارشناس زلزله نگاری ازیونسکودعوت شده. در تاریخ ۱۹ بهمن ماه در قالب تخصص ازمایشگاه کارگاه غیر مرتبط بتن برگزار میشود.

معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تاکید کرد: با توجه به سابقه برگزاری همایش‎های ملی و بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس ظوابط که اگر  سه همایش در سطح ملی برگزار شود امکان برگزاری آن همایش در سطح بین المللی وجود خواهد داشت به همین دلیل ما به دنبال این هستیم که در سال‎های آینده این همایش را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

وی افزود: در  اسفند ماه همایشی در زمینه پزشکی تحت عنوان “بارداری ایمن” که در سطح استان گلستان برگزار می‎شود.

احمدی تاکید کرد: کمیته اجرایی این همایش تشکیل شده و علی‎رغم اینکه این همایش استانی بود  ۱۰۰ مقاله تا کنون در این همایش  دریافت کردیم، افزود:  همکاری خوبی با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص برگزاری این همایش داشتیم  و مجوزات لازم نیز برای برگزاری از وزارت علوم اخذ شده است.

وی یادآور شد: مسابقه سازه‎های ماکارونی در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اسفنده در دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفتیم و تا کنون ستاد اجرایی آنها اقدامات زیادی انجام داده است.

معاون پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان افزود: این همایش در ۲ سطح دانش‎آموزی و دانشجویی در ۳ بخش گرایش سنگین، گرایش راندمان سازه یک متری و ۴۵ سانتی‎متری در نظر گرفته شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ

دیدگاه