دکترهنرورمعاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ازحضور ۲۵۰نفر مدعو از ۶۲ دانشگاه علوم‌پزشکی سراسر کشور در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت خبرداد

البرز گلستان / دکتر محمدرضا هنرور در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده حوزه بهداشت که در گرگان برگزار شد، اظهار داشت:  طراحی و استقرار سامانه “مدبر”  از سال‎های گذشته آغاز شده و برای ما افتخار است که این سامانه در بیمه کشور ۲ تا ۳ سال است که مستقر شده است.

وی تصریح کرد: هر ساله در نظام سلامت وقت زیادی صرفه برنامه‎ریزی می‎شد و رصد کردن آن کار زیاد راحتی نبود و برای این منظور یک سیستم را طراحی کردیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان به سامانه ” مدبر” در استان گلستان اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ در ستاد استان و شهرستان‎ها پایلوت کردیم و تجربه ۲ تا ۳ ساله‎ از اجرای این طرح داریم. این سامانه منطبق بر مفاهیم برنامه‎‎ریزی عملیاتی طراحی شده و این سامانه اطلاعات خوبی را ارائه می‎دهد.

وی تاکید کرد: در استان گلستان به بهبود مدیریت برنامه عملیاتی این سامانه کمک کرده و با مشاهده روند پیشرفت برنامه‎ها رصد آسان‎تر شده و بسیاری از هزینه‎ها کاهش پیدا کرده است.

 وی همجنین اظهار کرد: همایش کشوری تجارب برگزیده با حضور معاون استاندار گلستان، معاون بهداشتی حوزه وزارت و معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور در هتل شهاب واقع در جاده ناهارخوران شهرستان گرگان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این همایش در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم تیرماه جاری شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

*۲۵۰ نفر مدعو از ۶۲ دانشگاه علوم‌پزشکی سراسر کشور در همایش تجارب برگزیده شرکت می‌کنند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان ابراز کرد: در همایش تجارب برگزیده قریب به ۲۵۰ نفر مدعو از ۶۲ دانشگاه علوم‌پزشکی سراسر کشور شرکت  کردند.

دکترهنرور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عرصه سلامت یک عرصه بسیار وسیعی است قریب به ۳۵۰ تجربه از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس مرکز بهداشت گلستان اذعان کرد: از ۳۵۰ تجربه‌ای که از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد تعداد ۹۸ تجربه به صورت پوستر در روزهای شنبه و یکشنبه هفتم و هشتم تیرماه جاری ارائه می‌شود.

*۲۳ مقاله در همایش تجارب برگزیده ارائه خواهد شد

وی افزود: از ۳۵۰ تجربه‌ای که از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد تعداد ۲۳ مورد به صورت مقاله در دو روز هفتم و هشتم تیرماه جاری ارائه خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان یادآور شد: همایش کشوری تجارب برگزیده همچنین فردا با حضور مقام عالی وزارت در هتل شهاب شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

دکترهنرور اذعان کرد: امیدواریم تجاربی که در عرصه سلامت وجود دارد به خوبی در این دو روز تبیین شود و مسیر راهی را برای خدمتگذاران عرصه بهداشت و درمان ایجاد کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۲۶ ق.ظ

دیدگاه