دکترفاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درنشست مدیران مطرح کرد:لازمه توسعه سلامت استان ،پرانرژی بودن مدیران وداشتن گوش شنوادرتکریم ارباب رجوع

دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در جمع معاونین و مدیران ارشد دانشگاه؛تلاش کنیم با نگرش جدید و انرژی مضاعف دانشگاه را به مدارج بالا تر برسانیم

البرز گلستان/به منظور بررسی نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات و تعیین افق روشن تر برای حوزه سلامت استان دکتر فاضل رئیس دانشگاه نشستی را با معاونین و مدیران ارشد دانشگاه برگزار کرد.

این نشست که با گرامیداشت یاد و خاطر آیت ا… هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری و تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید برای روی پر فتوح آن فقید سعید آغاز شد، رئیس دانشگاه ضمن تسلیت این ضایعه جانسوز گفت؛ رویکرد دانشگاه براساس کار و تلاش می باشد و انتظار داریم دوستان و همکاران با یک نگرش جدید و انرژی مضاعف در حوزه سلامت استان فعالیت نمایند تا با کمک یکدیگر بتوانیم بهداشت و درمان را به درجات عالی تر برسانیم.

دکتر فاضل پر انرژی بودن را مشخصه کاری خود و لازمه توسعه سلامت در استان عنوان کرد و گفت : در طی چند روز گذشته از بسیاری ازdsc_0235 بیمارستانهای استان بازدید کرده ام و در جریان مشکلات و کمبودها قرار گرفته ام.

وی خطاب به مدیران دانشگاه تأکید کرد؛ با همکاران و ارباب رجوع با احترام و براساس کرامت انسانی برخورد نمایید و همیشه بعنوان مدیر گوش شنوایی داشته باشید.

دکتر فاضل همچنین پیشنهاد برگزاری جلسات هیأت رئیسه در شهرستانها  را به منظور بررسی بهتر مسایل بهداشتی و درمانی ارائه کرد.

در این نشست مدیران شبکه ها، مراکز بهداشت و بیمارستان ها به بیان نقاط ضعف و قوت مراکز خود پرداختند و معاونین مربوطه نیز پاسخ ها و راهکارهای لازم را ارائه دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه