مهندس قوانلو مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گلستان: در هفته دولت ۷۴۳ نفراشتغال جدید در پروژه هایی با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد

البرز گلستان/ مهندس حسینعلی قوانلو مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت گلستان با اعلام این خبر اظهارکرد: پروژه رونق تولید یکی از ۷ پروژه دولت برای رونق بخش صنعت است که اگر اجرایی شود امید به بخش تولید برخواهد گشت.

وی ادامه داد: قرار است در این طرح حدود ۱۰ هزار واحد راه اندازی شوند که شامل۷۵۰۰ واحد راکد و ۲۵۰۰ واحد که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند فعال شود.

قوانلو با اشاره به اینکه عمده این واحدها جز صنایع کوچک و متوسط است ، تصریح کرد: از استان گلستان ۱۴۰۰ واحد بالای ۶۰ درصد در این طرح ثبت نام شده اند و همچنین  حدود ۵۸۰ میلیارد تسهیلات برای استان گلستان مصوب شده است.

به گفته وی ؛ پرونده ۲۷۹ واحد و طرح صنعتی و اشتغال زا به بانک های استان گلستان معرفی شده است که این پرونده ها در حال بررسی است که تاکنون ۲۱ واحد توانسته اند این تسهیلات را دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان به حدود ۴۰ واحد با ظرفیت اشتغال ۷۰۴ نفر تعطیل شده در این سالها اشاره کرد و گفت : در طول مدت فعالیت دولت تدبیر و امید۴۰ واحد متوقف راه اندازی مجدد شده اند که ۷۹۴ نفر اشتغال زایی داشته است .

وی در ادامه اذعان داشت : ۳۰۹ واحد تولیدی امسال پروانه فعالیت جدید دریافت کرده اند که اشتغالزایی حدود ۴۱۰۰ نفر خواهد داشت.

قوانلو با بیان اینکه حدود ۳۰ درصد اشتغال استان گلستان در بخش صنعت است ، خاطر نشان کرد : در هفته دولت ۷۴۳ نفراشتغال جدید در پروژه هایی با اعتبار ۱۵۳ میلیارد تومان ایجاد خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۶ ب.ظ

دیدگاه