پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

کد خبر:۵۷۶۷۵

البرزگلستان:

🚩پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

✅مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در پیامی، فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده شهید ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

✅پیام مهندس سید محسن حسینی به مناسبت سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» (احزاب: ۲۳)

💠در بامداد ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸، داغی بزرگ بر دل‌ها نشست و سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه حاج ابومهدی المهندس و همراهانشان به تیر مکر معاندان حق و حقیقت، با عروجی ملکوتی به شهیدان پیوستند.

💠سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازان دفاع مقدس و پیروان صدیق رهبر معظم انقلاب اسلامی، حصرت امام خامنه ای بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

💠ایران اسلامی و فرزندان انقلاب در تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها، شهر به شهر، جلوه‌هایی بی‌نظیر از دلدادگی به خط و مشی سردار شهید به نمایش گذاشتند و جهانیان را در بهت و حیرت عظیم فرو بردند.

💠به یقین ، پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

💠شرکت آب منطقه ای گلستان ، ضمن گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که مقارن با ایام عزای حضرت زهرا سلام الله علیها است ، با اعلام پیروی از منویات و سربازی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، امید آن دارد که مشعل فروزان مقاومت با شهادت این سرداران درخشان‌تر شده و به یاری خداوند، این راه، که راه رهایی ملت‌های مظلوم و ستمدیده از چنگال قدرت‌های استکباری است، با قوت ادامه خواهد یابد.

سید محسن حسینی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
فرمانده پایگاه بسیج کوثر
شرکت آب منطقه ای گلستان

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۲ ب.ظ

دیدگاه