مهندس گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی گلستان در نشست با مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشورخواستار واگذاری خرید محصولات کشاورزی به تعاونی های روستایی شد

مهندس گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی گلستان در نشست با مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی کشورخواستار واگذاری خرید محصولات کشاورزی به تعاونی های روستایی شد

 

البرزگلستان/ مهندس گلدی زاده مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان  در نشست شورای اداری اداره کل تعاون روستایی که با حضور حسین صفائی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی و مدیران اتحادیه بر گزار شد  ضمن بیان اینکه سیاستهای سازمان در این مدت با حساسیت بررسی می شود گفت : امسال در بحث میوه شب عید ۸۵۰تا۹۰۰تن پرتقال و مرکبات و ۳۵۰تن سیب  بدون ضایعات بین مردم استان تقسیم شد.

وی  همچنین  اعلام کرد وصول مطالبات و  و تسویه  آن در در صدر استانها بوده و سازمان تعاون روستایی در بحث تجارت بازرگانی فعال می باشد.

مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان   ضمن اعلام خروج از طرح سنتی به حالت حرکت  از معرفی ۸۸ طرح در زمینه تعاون روستایی خبرداد.

مهندس  گلدی زاده همچنین از کسب رتبه اول در مستند سازی در سازمان خبر داد. و اظهار کرد: یکی از این طرح ها به مبلغ ۱۰الی ۱۵میلیارد تومان  می باشد که در شهرستان آق قلا به بهره برداری می رسد.

وی همچنین از اعزام یک اکیپ به شهرستان سرخس جهت دریافت مشاوره در بحث خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو و برنج و محصولاتی که از خارج می آید  قبل از اینکه دلالان ورود پیداکنند خبر داد

مدیر کل تعاون روستایی استان گلستان   در باره وضعیت پنبه در استان گفت : در سطح استان گلستان ۱۰هزار هکتار کشت پنبه داریم که احتمال استحصال ۲۵هزارتن پنبه دارد.

وی در خاتمه خواستار واگذاری  خرید محصولات کشاورزی از جمله گندم و جو و سایر محصولات به سمت تعاونی های روستایی شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه