حضور سه تن از مدیران ارشداستان اصفهان ازاستان گلستان/نیروی انسانی، مهره دو سر برد هر جامعه

البرز گلستان /هر استانی با توجه به پتانسیل های دارد می تواند در ابعاد مختلف نقش بازی کند و این می تواند در تمای مقاطع کاری اهم از صنعتی و مالی و فرهنگی و هنری و سایر موارد باشد .

نیروی انسانی فعال و تحصیل کرده ظرفیت ویژه هر استانی برای تعالی، توسعه و رشد است که می تواند بهترین نتایج را به ارمغان بیاورد.

قطعا در شرایط کنونی که جهان در حال توسعه و رو به سوی ایده های ناب و بکر است، خلاقیت های نو و حضور افراد تازه نفس می تواند پل عبور از این مدرنیته باشد و تعالی را در نهایت فراهم کند.

نیروی انسانی بخش عمده ای از داشته هر جامعه ای است که می تواند به عنوان عنصر محرک و اهرم سازنده مورد استفاده قرار گیرد.

هرچند نیروی انسانی هر استان  محور توسعه همان استان می باشدو کسانی که به نیرو توجه کردند توانستند در مسیر رشد و توسعه کشور گام بردارند.

قطعا باید در نظر داشت که آینده کشور به دست تحصیل کردگان و جوانان متخصص خواهد افتاد و چرخ های اقتصادی کشور را تنها این افراد به حرکت درمی آورند، پس بهتر است که از همین لحظه به آنها اعتماد شود و آنان را وارد چرخه اقتصاد کرد.

وخوشبختانه استان گلستان نیز نیروهای مستعد و مدیریتی قوی دارد که در استان اصفهان سه تن از مدیران ارشد استان اصفهان از استان گلستان می باشند که این سه تن عبارتند از :

مهندس رحمن نوروزی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان و مدیر منطقه چهار کشور
  دکتر جلالی مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان .
شهرکی مدیر صندوق کار آفرینی امید استان اصفهانphoto_2016-12-31_19-27-45

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۱ ب.ظ

دیدگاه