مهندس سبطی شهردار گرگان در جشن بسکتبال شهرداری گرگان: قهرمانی آسیا را نشانه می رویم

کدخبر:۶۱۱۹۰

البرزگلستان/

مهندس سبطی در جشن بسکتبال شهرداری گرگان: قهرمانی آسیا را نشانه می رویم

شهردار گرگان گفت: بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران، اینک قهرمانی در مسابقات آسیایی را نشانه خواهیم رفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی عصر پنجشنبه در مراسم جشن قهرمانی و تجلیل از اعضای تیم بسکتبال شهرداری گرگان با حضور مردم گفت: افتخار دومین قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که برای دومین بار رقم خورده را به همه همشهریان و گلستانی های عزیز تقدیم می کنیم.

سبطی با اشاره به قدمت بسکتبال در گرگان افزود: ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان این ورزش و احترام و صیانت از زحمات و تلاش پیشکسوتان همچون آقایان قاری، طیبی، کبیر، منصوریان، ایزدپناه، قاسم پور، زحمتکش و … از وظایف مسئولان شهرداری است.

وی با بیان اینکه اکنون قهرمانی در آسیا را نشانه گرفته ایم، گفت: شهرداری و شورای شهر ششم قانع به قهرمانی در کشور نیستند بلکه با حمایت همه جانبه به تیمداری انشاءالله شاهد کسب مقام قهرمانی در آسیا باشیم‌.

شهردار گرگان تصریح کرد: ما با توجه به اینکه حمایت از تیم بسکتبال به عنوان یک خاستگاه اجتماعی و احترام به مطالبه مردمی است برای پاسخ به محبت شهروندان عزیز گرگانی همه جانبه در کنار تیم بوده ایم و خواهیم بود.

سبطی افزود: هیچ پروژه ای به اندازه بسکتبال باعث شادی دل شهروندان عزیز گرگانی نمی شود زیرا بسکتبال عشق گرگانی هاست.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار اتحاد و همدلی تمامی اعضای باشگاه در کسب این موفقیت گفت: از تمامی بزرگواران اعم از استاندار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان، نمایندگان محترم مجلس، سرمربی و سرپرست تیم، اداره ورزش و جوانان و سایر نهادها، کادر فنی و هیئت اجرایی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران فهیم و پرشور بسکتبال گلستان و گرگان که در این قهرمانی نقش داشتند کمال تشکر وقدر دانی می شود.

انتهای

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۹ ب.ظ

دیدگاه