هشداراداره کل استانداردگلستان :آسانسورهای غیر استاندارد اماکن عمومی استان گلستان در انتظار پلمپ

البرز گلستان/معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان هشدار داد: آسانسورهای غیر استاندارد اماکن عمومی استان گلستان در انتظار پلمپ باشند. معاون ارزیابی انطباق اداره کل استاندارد گلستان هشدار داد: آسانسورهای غیر استاندارد اماکن عمومی استان گلستان در انتظار پلمپ باشند.
داوود مزیدی اظهار داشت: در انتهای سال ۱۳۹۳ این اداره کل بازرسی از ۴۷ آسانسور نصب شده در اماکن عمومی را انجام داد که متأسفانه همه آنها دارای نواقصی بودند و هیچ یک تأیید نشدند.
وی افزود: نواقص شناسایی شده در این آسانسورها، طی مکاتباتی به صاحبان آنها اعلام شد تا نسبت به رفع آن اقدام نمایند. صفایی بیان داشت: نظر به اهمیت ایمنی در آسانسورهای عمومی، موضوع در کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و به دبیری مدیر کل استاندارد و با عضویت ۲۰ سازمان مرتبط، مطرح شد و تصویب گردید که در صورت عدم اقدام جهت اخذ تأییدیه ایمنی و کیفیت، آسانسورها پلمب شوند که پلمب آسانسورها نیز پس از ابلاغ و تعیین مهلت آغاز گردید.
به گفته مزیدی آسانسورهای بازرسی شده شامل آسانسورهای منصوبه در ادارات دولتی، مجتمع های تجاری و پزشکی، بیمارستان ها و هتل ها بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱:۰۸ ب.ظ

دیدگاه