تاکیدنیک نیامدیر کل تأمین اجتماعی گلستان به مجهزبه دانش روزبودن کلیه کارکنان واحدها بویژه واحدنامنویسی که ارتباط اولیه بابیمه شدگان دارند

کارگاه آموزشی کارشناسان نامنویسی برگزار شد
البرز گلستان/ به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی گلستان به همت واحد آموزش اداره کل تأمین اجتماعی استان گلستان کارگاه آموزشی کارشناسان نامنویسی و حسابهای انفرادی شعب تابعه در محل آن اداره کل برگزار شد.
در این کارگاه علی اصغر نیک نیا مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه واحد نامنویسی اولین حلقه ارتباط با ارباب رجوع و بیمه شدگان که صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند گفت: سوابق بیمه شدگان امانتی است نزد سازمان و ما باید امانتدار خوبی باشیم و امید وارم با همت و تلاش کارکنان واحد نامنویسی ثبت سوابق بیمه شدگان که دارای اهمیت می باشد رضایت بیمه شده را در پی داشته باشد.
نیک نیا ضمن تشکر از کلیه کارکنان واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی سراسر استان به جهت اتمام ثبت بیمه شدگان فعال و تبعی شعب( طرح تخصیصیssn ) خاطر نشان کرد: کارکنان کلیه واحدها بویژه واحد نامنویسی که ارتباط اولیه با مشتریان و بیمه شدگان را دارند باید مجهز به دانش روز باشند.
مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان در خاتمه با اشاره به لزوم دقت و سرعت در اجرای کارها تأکید کرد: خوشرفتاری وبرخورد خوب و مناسب همراه با خوش خلقی نفوذ اجتماعی را می افزاید و در نتیجه رضایت مردم را در پی دارد و این باعث جذب بیمه شده جدید و افزایش منابع در آمد سازمان تأمین اجتماعی می شود.
گفتنی است در پایان این کارگاه یک روزه مسئولین واحد نامنویس و حسابهای انفرادی هریک بطور جداگانه نسبت به بیان مسائل و مشکلات واحد های خود پرداختند و علی اصغر نیک نیا مدیر کل استان قول مساعد داد تا نسبت به رفع مشکلات اقدام نماید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه