باورود اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی “هما” به فرودگاه کلاله پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد از سرگیری شد

البرز گلستان با حضور دکتر مه آبادی ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، دکتر شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، دکتر کاتب عضو هیات رئیسه مجلس و دکتر هاشمی استاندار گلستان صبح امروز پنج شنبه ۲۸ دی پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد از سرگیری شد.، ورود اولین پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی “هما” به فرودگاه کلاله از طریق چهارمین هواپیما از هشت فروند هواپیمای ATR جدید ناوگان هوایی ایران صورت گرفت.
در این مراسم دکتر مه آبادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: فرودگاه کلاله تمام زیرساخت های لازم برای پذیرش پروازها را داراست.
همچنین در این جلسه مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تحریم ها را دلیل تاخیر پرواز ها دانست و  ابراز امیدواری کرد که پروازها مستمر از این فرودگاه برقرار شود.
دکتر شرفبافی تصریح کرد: در صورت حمایت و استقبال مردم، پروازها به تهران افزایش می یابد و پرواز به زاهدان نیز برقرار می شود.
لازم به ذکر است هواپیمایی که امروز در فرودگاه کلاله به زمین نشست یکی از ۸ فروند هواپیمای ATR  است که بر اساس قرار داد هی پسا برجامی تحویل ۲۰ فروند هواپیما به جمهوری اسلامی ایران تحویل شده است و این هواپیما بسیار ایمن با تکنولوژی بالا، مصرف سوخت پایین ، آلایندگی کم و بهره وری بالا است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۳ ق.ظ

دیدگاه