ربیعی معاون استاندارگلستان درمراسم تکریم مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در هلال احمر: استان گلستان وهلال احمرازبرکات حضور وارشادات پدرانه حاج اقا شاعری استفاده می کند

ربیعی  عضو شورای اجرای هلال احمر گلستان اظهار کرد : خدمت در هلال احمر یک افتخاری می باشد که نصیب هر کس نمی شود.

البرز گلستان / مراسم تودیع معارفه نمایندگی نهاد ولی فقیه در استان گلستان با حضور آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور وربیعی معاون منابع انسانی استاندار گلستان دکتر احمدی مدیر عامل هلال احمر استان حج اسلام شاعری و  رخشان رحیمی  مسئول قدیم و جدیدنمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گلستان در سالن کتابخانه میردادماد برگزار گردید. ربیعی معاون استاندار گلستان و عضو شورای اجرای هلال احمر گلستان اظهار کرد : خدمت در هلال احمر یک افتخاری می باشد که نصیب هر کس نمی شود.

وی افزود: بنده به دودلیل  خیر مقدم به آیت الله معزی  نماینده محترم ولی فقیه در هلال احمر کشور و تشکر از زحمات خالصانه و کریمانه حاج آقا شاعری در این مراسم حاضر شدم .

ربیعی معاون استاندار گلستان حجت السلام شاعری را فردی معنوی و صاحب اخلاق و اهل دل معرفی کرد و وی را فردی بدون تکلف و دارای جذابیت خاص خودش دانست.

وی در ادامه افزود: حاج آقا شاعری فردی می باشد که دارای قدرت جذابیت و معنویت و دارای صحه صدر بالا می باشد و استان گلستان و هلال احمر از برکات حضور وی و ارشادات پدرانه ایشان استفاده می کند.

عضو شورای اجرایی هلال احمر گلستان افزود: بنده بعنوان عضوی از هلال احمر هستم و می دانم که خدمات رسانی به مردمی که در مسیر زندگی به مشکلات بر می خورند نیاز به زحمات زیاد دارد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲ ق.ظ

دیدگاه