فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فروش یک میلیارد تومانی کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان خبرداد

البرز گلستان/علی اصغر فضیلت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ظهر با اشاره به پایان نماشگاه سراسری کتاب، افزود: دهمین نمایشگاه کتاب گلستان از چهارمآبان فعالیت خود را در ٢۶٠غرفه و با شرکت ۵٠٠ ناشر آغاز کرد.

وی تصریح کرد: بیش از ۶٠٠ ناشر تقاضای شرکت در نمایشگاه را داشتند که به علت مشکل فضا با حضور ۵٠٠ ناشر موافقت شد که ٨ نفر از این ناشران از برادران اهل تسنن بودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تاکید کرد: در این مدت بانک شهربرای حمایت از خریداران بن‌های خرید را برای مشتریان در نظر گرفته بود که در این مدت حدود۵٠٠ میلیون تومان بن به خریداران اهدا شد و برای تمام نشدن بن‌ها در روزهای نخست محدودیت تا سقف ١٠٠هزار تومان در نظر گرفته شد.

حجت الاسلام فضیلت همچنین درباره استقبال مردم از این نمایشگاه هم آن را خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم در این چند روز بازدید و خرید خوبی از نمایشگاه داشتند و حدود ۵٠٠میلیون تومان هم فروش نقدی خرید کتاب انجام شد که در مجموعه یک میلیارد تومان کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب استان به فروش رسید.

وی تاکید کرد: در کنار این نمایشگاه کارگاه‌های مختلفی مانند عفاف وحجاب، کارگاه قصه‌گویی برای کودکان ونوجوانان، کارگاه‌های مختلف هنری و متناسب با کتاب برگزار شد که تاثیر خوبی در فرهنگ‌سازی جامعه می‌تواند داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  گلستان تصریح کرد: در این مدت از ٢٠ کتاب رونمایی شد که ٢ کتاب از این تعداد مربوط به اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان بود.

دهمین نمایشگاه سراسری کتاب گلستان در نمایشگاه بین المللی استان گلستان در جاده گرگان به آق قلا برپا شده بود

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه