تاکید سید مناف هاشمی معاون شهردار تهران بر کنترل روشنایی پایانه‌هاى ناوگان عمومى شهر

تاکید معاون شهردار تهران بر کنترل روشنایی پایانه‌هاى ناوگان عمومى شهر

? شب گذشته “سید مناف هاشمی” شهردار شب تهران از برخی مناطق پایتخت از جمله پایانه ى جوانمرد قصاب، آتش سوزی ساختمان خرید و فروش کتاب خیابان فخر رازی، بازدید کرد.

البرز گلستان به گزارش روابط عمومى معاونت حمل و نقل و ترافیک؛ سید مناف هاشمى شب گذشته در جریان بازدید میدانى “شهردار شب” با حضور در پایانه جوانمرد قصاب از ارایه خدمات به شهروندان در این پایانه بازدید کرد.

?معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه ۲۰ پتانسیل های خوبی برای تبدیل شدن به پایلوت حمل ونقل عمومی شهر تهران را دارد، گفت: مهمترین مسئله ترافیکی شهرری جمعیت های شناوری است که به قصد عبور به عنوان نقطه ورودی تهران و یا زیارت از این شهر عبور می‌کنند و برای سهولت تردد ساکنان شهرری بایستی مسیرهای عبوری را به حاشیه شهر هدایت کنیم.

?خوشبختانه پایانه جوانمرد قصاب، تمام مدهاى حمل و نقل عمومى را داشته بطوریکه خط بی آر تى در این پایانه بصورت ٢۴ ساعته فعالیت دارداز اینرو پایانه و پارک سوار جوانمرد قصاب یکی از پروژه های فرامنطقه ای و مهم است که در این منطقه در حال فعالیت است.

?معاون شهردار تهران در ادامه بازدید بر پایش و کنترل روشنایی پایانه های ناوگان عمومى شهر تاکید کرد و از مراحل شستشوى پایانه هاى تاکسی و اتوبوس مناطق ٢٢ گانه که شب گذشته از سوى نیروهاى خدمات شهرى مناطق در حال انجام بود، بازدید کرد.

?مناف هاشمى در ادامه بازدید شهردار شب با حضور در محل حادثه آتش سوزی یک ساختمان چهارطبقه در خیابان فخر رازی، روبه روی درب اصلی دانشگاه تهران در جریان روند اطفای حریق قرار گرفت و دستورات لازم را ارائه کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۲۵ ب.ظ

دیدگاه