دکتر غفاری مدیر کل جدید بهزیستی گلستان :سازمان بهزیستی مجموعه‎ای مطالبه‎گر، برنامه‎محور، پاسخگو و پرسشگر هستند

البرز گلستان/مراسم تودیع رقیه رحمانی و معارفه ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی جدیداستان گلستان با حضور رئیس سازمان بهزیستی و معاونین وی ربیعی معاون استاندار گلستان قره خانی و تربتی نژاد نمایندگان مجلس که در کانون طاگرگان برگزار شدغفاری مدیر کل جدید بهزیستی استان گلستان گفت : سازمان بهزیستی مجموعهای مطالبهگر، برنامهمحور، پاسخگو و پرسشگر هستند

مدیر کل جدید بهزیستی استان با بیان اینکه استان گلستان همچون دیگراستانهای شمالی  کشور دارای مواهب الهی،منابع طبیعی وزیبایی فراوان، همچون دریا و جنگل و سرسبزی بسیار است افزود: متاسفانه بیکاری،فقر وبسیاری ازآسیبهای اجتماعی درزیر چتر این سرسبزی وزیبایی در این خطه وجود دارد که امید است به یاری خداوند وبا برنامه ریزی مدون وهمکاری و تعامل همه همکاران وسایر دستگاههای مرتبط بتوانیم اقدامات مفید و موثری در جهت رفع این معضلات و آلام ورنج های مردم این استان صورت دهیم.

دکترابراهیم غفاری با اشاره به اینکه استان گلستان سالیان متمادی از برخورداری امکانات صنعتی مغفول مانده است، افزود: شاخص بیکاری استان گلستان نسبت به استانهای همجوار فاصله زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای کاهش آلام مردم گامهای بلندی برداشته شود، ابراز کرد: سازمان بهزیستی مجموعهای مطالبهگر، برنامهمحور، پاسخگو و پرسشگر هستند.

مدیرکل جدید اداره کل بهزیستی استان گلستان بر لزوم همکاری بخشهای دولتی و خصوصی با بهزیستی در راستای مرتفع کردن دغدغههای جامعه هدف این سازمان تاکید کرد.

وی گفت: با برنامهریزی خوب، قوی و مناسب میتوان در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده حرکت کرد و مشکلات و معضلات را از میان برداشت.

وی از راه اندازی کانون بازنشستگان استان گلستان به عنوان راهکار رفع بخشی از دغدغه این قشر نیز خبر داد

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۱۸ ب.ظ

دیدگاه