مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در دیداربا فرزندان شاهد:فرزندان شاهد الگویی برای نسل جوان امروزی ایران اسلامی هستند

البرز گلستان/بمناسبت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و تکریم خانواده معزز شهداء مدیر کل تامین اجتماعی، عباس مزرعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان علی آباد کتول ، اسماعیل صفری نماینده امورایثارگران تامین اجتماعی استان، اکبر سلیمانی رئیس تامین اجتماعی علی آباد کتول و هیات همراه با فرزندان شهیدای بزرگوار مزرعه و روشندل دیدار کردند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در این دیدار اظهار داشت: شهدا نقش مهمی در استمرار حرکت انقلابی و صدور اسلام به جهان امروز را داشته اند و اکنون با وجود آنان، ایران اسلامی بیش از گذشته قدرتمند تر، توانمندتر و خودکفاتر شده است.

علی اصغر نیک نیا افزود: تا شهدا و فرزندان آنان در جامعه اسلامی ایران حضور داشته باشند تمامی حملات نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان نظام و اسلام خنثی خواهد شد و حرکت عدالت طلبانه مردم ایران همچنان به پیش خواهد رفت.

وی خاطر نشان کرد: شهدا جان خود را نثار انقلاب، اسلام و نظام کردند تا جامعه در کنار استقلال سیاسی امنیت اجتماعی و اقتصادی داشته باشد و اکنون برماست، با ادامه راه آنان، اهداف والای شهدا را به پیش ببریم و در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

نیک نیا تحریم های اخیر دشمنان را بی اثر دانست و گفت: ایران کشوری با ثبات و پتانسیل های فراوان برای پیشرفت دارد و این تحریم ها به برکت خون شهدا ملت ایران را مقاوم تر و خودکفاتر می سازد و آسیب اقتصادی خود آنان بیشتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: فرزندان شاهد که اکنون در سازمان مشغول خدمت هستند باید افکار و رفتار پدران شهید خود را مبنای زندگی خودشان قرار دهند چراکه شهدا بهترین مدیران و راهنمایان افراد جامعه هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در خاتمه گفت: فرزندان شاهد که خود الگویی برای نسل جوان امروزی ایران اسلامی هستند باید با تواضع، فروتنی، تعامل و همدلی با سایر کارکنان و نیز کارفرمایان این سازمان را هر چه بیشتر برای نیل به اهداف والای انسانی و اسلامی یاری دهند.

شهید محمد رضامزرعه که در سال ۶۵ در عملیات مهران  و شهید ابراهیم روشندل در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۵۳ ب.ظ

دیدگاه