به بهانه هفدهمین یادواره شهدای شهرستان کردکوی ،یادی ازشهید سیدعبداله بنی هاشمی

کد خبر :۶۷۶۳۴

البرز گلستان شهید سیدعبداله بنی هاشمی بالاجاده/ یکم فروردین ۱۳۴۲، در شهرستان کردکوی به دنیا آمد. پدرش سیدحسن، فروشنده بود و مادرش زهرا نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. سیزدهم تیر ۱۳۶۵، در مهران توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و سینه، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

 

بخشی از وصیت نامه شهید سیدعبداله بنی هاشمی بالاجاده

 

سلام علیکم

 

با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که پرچمدار این نهضت اسلامی می باشند، هموطنان عزیزم سلام امیدوارم که در حال نوشتن این وصیت خودم می باشم، امیدوارم غرور من را نگیرد تا کلمات به صورت قهرمانانه بنویسم وظیفه هر مسلمان در دوران حیات خودش وصیت نامه داشته باشد.

 

و بر هر مسلمان واجب است که وصیت نامه را بنویسد، امدوارم پس از من که از دنیا پرواز کرده ام، پس از شهادت من را در شهرستان کردکوی به خاک پاک شهرم بسپارم و دفن کنم دیگر اینکه به تمام دوستان و آشنایان که به آنها بدی کرده ام.

 

من را امیدوارم ببخشند برای تمام دوستان و آشنایان که در محل خودم هستند، درست دارم راه شهدا را ادامه بدهند، زیرا ما در مرحله حساس جنگ رسیده ایم بهترین موقع برای ضربه زدن به کفر جهانی است.

 

از پدر و مادر که در بزرگ کردن و تربیت من زیاد زحمت کشیده اند. با توجه فقر مادی که در خانواده ما بود متشکرم و افتخار می کنم، چنین پدر و مادر که فرزند خودشان در راه اسلام داده اند. پس از شهادتم پدرم و مادرم امیدوارم که ناراحت نباشید و هرگز گریه نکنید.

 

زیرا خداوند ما را آفرید و روزی باید از این دنیا برویم، همه ما رفتنی هستیم، مردن حق است زیرا چه خوب است انسان در راه هدف مقدس خودش به شهادت برسد.

 

برادر و خواهر من بعد از شهادت من هرگز ناراحت حال من نباشید، برادران من پس از شهادت برادرت سیدعبداله راه ما را شهیدان را ادامه بدهید.

 

خدمت خانواده محترم خودم: همسر گرامی بنده پس از شهادت من هرگز ناراحت نباشید، همانطوریکه در نامه ها برای شما متذکر شده ام، قوی باش و از خدای تبارک تعالی می خواهم به شما صبر عطا بکند، امیدوارم در سال مرحله زندگی من با شما و هر چه به شما بدی کرده ام من را حلال کنید،من به جز خوبی چیزی از شما ندیده ام.این وصیت نامه را در مورخه دهم تیر ۱۳۶۵ بعد از آزادسازی مهران می نویسم.

 

والسلام/ سیدعبداله بنی هاشمی/ دهم تیر ۶۵

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه