مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از اجرای دو پروژه بزرگ بهسازی در راه‌های شرق استان خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با اشاره به اهمیت راه‌ها به عنوان بخشی از سرمایه‌های ملی کشور افزود: بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها امری ضروری است و هم اکنون در همین راستا دو پروژه بزرگ بهسازی در راه‌های شرق استان در حال اجرا است که باید از سرعت بیشتری برخوردار شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس«ابراهیم مبارک‌قدم» در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای بهسازی محور «رامیان-سه‌راهی محور شاهرود» و«آزادشهر-خوش‌ییلاق» در روز گذشته بر سرعت بخشیدن اجرای پروژه توسط پیمان‌کاران تاکید داشت. وی افزود: محورهای «رامیان-اولنگ-شاهرود» و «آزادشهر-خوش‌ییلاق» از راه‌های ملی و مهم مواصلاتی دو استان گلستان و سمنان محسوب شده و از نظر توسعه گردشگری و اتصال با سایر مراکز صنعتی و شهری و روستایی با اهمیت هستند.

مبارک‌قدم  محور «آزادشهر-خوش‌ییلاق –شاهرود» را به عنوان یک کریدر اقتصادی و ترانزیتی حائز اهمیت دانست و افزود: محور فوق از ترافیک قابل توجهی برخوردار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان عملیات در حال اجرا در این محورها را ترانشه‌برداری، اجرای دیوار حائل بتنی، تعریض راه، احداث آبرو، تعریض و احداث پل ذکر کرد و افزود: این پروژه‌ها در برش استانی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شوند ومسئولین استان نگاه ویژه‌ای به آنها دارند. وی سال شروع بهسازی محورهای اولنگ و خوش‌ییلاق را ۱۳۹۴ ذکر نمود.

مبارک قدم در پایان اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت‌های مسئولین و مجمع نمایندگان استان و پی‌گیری‌های مستمر این اداره کل و تزریق اعتبارات، پروژه‌های فوق طبق برنامه‌ریزی به پایان برسد .

شایان ذکر است در این بازدید فرمانداری شهرستان رامیان و آزادشهر و مدیریت‌ها و کارشناسان مربوطه اداره کل حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۰ ب.ظ

دیدگاه