مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان:تغییر مدیریت از سنتی به علمی باعث افزایش کیفیت در پروژه وکاهش هزینه و زمان اجرا می شود

به گزارش  سرویس خبر البرز گلستان اولین جلسه مدیریت پروژه (PMOبا حضور مدیرعامل ،معاونین و مشاوران در سالن اجتماعات شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از استقرار این دفتر در شرکت خبر داد و افزود بدون همراهی و همکاری همه جانبه اعضاء و مشاورین طرحها این امر امکان پذیر نخواهد بود.
مهندس محمد هادی رحمتی افزود به منظور کاهش هزینه و زمان اجرا و همچنین افزایش کیفیت در پروژه بایستی رویکرد از مدیریت سنتی به مدیریت علمی تغییر یابد تا پاسخگوی بهینه سازی کارایی و عملکرد یک پروژه در دوره عمر آن باشد.
وی خاطر نشان کرد دفتر مدیریت پروژه باعث تمرکز سیستماتیک مدیریت پروژه در سازمان شده و وضعیت کلی پروژه ها و برنامه های سازمان را با دقت بسیار بالایی کنترل می کند.
به گفته وی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،برای رسیدن به این مهم ،تشکیلات سازمان‌یافته‌ای برای مدیریت و برنامه‌ریزی پروژه‌ها مستقر نموده است تا وجود آن سبب رشد و تکامل فعالیتهای مدیریت پروژه در سطح شایسته ای گردد.
در ادامه این جلسه مشاور دفتر مدیریت پروژه (PMO) به معرفی ابعاد گسترده تاثیر عملکرد این دفتر در کلیه واحدها از جمله معاونت مهندسی و توسعه،ذیحسابی،دفترقراردادها،معاونت برنامه ریزی و دفتر بودجه و … پرداخت و تاکید نمود با وجود اراده و حمایت همه جانبه مقام ارشد شرکت ،نیل به درجات شایسته مدیریت پروژه در سطح کشور، با سرعت بیشتری به وقوع خواهد پیوست./ روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۳ ب.ظ

دیدگاه