مهندس جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان :ازمجموع ۷۲ روستای شهرستان مینودشت تاکنون به تعداد ۵۸ روستای شهرستان گازرسانی شد


به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان مهندس صفرعلی جمال لیوانی  دراین خصوص گفت : از مجموع ۷۲ روستای شهرستان مینودشت  تاکنون به تعداد ۵۸ روستای شهرستان گازرسانی شد
وی افزود:از بین ۱۴ روستای فاقد گاز  شهرستان مینودشت  بجز یک  روستا که جمعیتی کمتر از ۲۰ خانوار دارند بقیه روستاها مشمول طرح های گازرسانی می شوند که انشاء ا… برابر اولویت اجرا خواهند شد  .
این مقام مسئول تصریح کرد:درحال حاضر عملیات گازرسانی به ۷ روستای مینودشت  در دست اجرا می باشد که انشاء ا… ۶ روستا در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مهندس  جمال لیوانی اظهارداشت:روند پیشرفت پروژه های گازرسانی در شهرستان های مذکور بویژه در بخش روستایی با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا می باشد و پیش بینی می کنیم با این روند و تامین شرایط لازم ومساعدت مسئولین منطقه همه پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسند .
وی در ادامه  افزود: در حال حاضر در شهرستان مینودشت  حدود  ۳۸۰ کیلومتر شبکه اجرا شده و افزون بر  ۱۱ هزار و ۸۰۰ انشعاب نیز نصب شد.
  جمال لیوانی تصریح کرد:در همین راستا تعداد ۲۱  هزار و ۲۷۰ خانوار  از نعمت گاز بهره مند و  تعداد ۲۲ هزار و ۴۸۰ مشترک  نیز جذب  شدند
این مقام مسئول  در ادامه گفت:در این شهرستان همچنین تعداد ۱۹  واحد صنعتی عمده و ۳  جایگاه  CNG نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.
 مدیرعامل گازگلستان در پایان از همه مشترکین عزیزشهرستان تقاضا نمود نسبت به واریز به موقع صورتحساب گاز بهای خود اقدام نمایند تا خللی در استمرار جریان گاز و همچنین توسعه گازرسانی بوجود نیاید.  / منبع روابط عمومی

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹ ق.ظ

دیدگاه