فرماندار شهرستان آق قلا : در طرح ملی سرشماری،۴۹ درصد خانوار از جمعیت شهرستان آق‎قلا ثبت‎نام کرده و صاحب کد سرشماری شده‎اند

البرز گلستان/فرماندار شهرستان آق قلا از ثبت نام ۱۰۰درصدی روستاهای شهرستان تا پایان مهلت حضوری مامورین سرشماری خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق قلا،”الیاس هیوه چی” در حاشیه بازدید مدیر اجرایی ستاد سرشماری استان در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای گلستان اظهار داشت:در طرح ملی سرشماری،۴۹ درصد خانوار از جمعیت شهرستان آق‎قلا ثبت‎نام کرده و صاحب کد سرشماری شده‎اند.در برآورد کلی سرشماری آ‎‎ق‎قلا، تعداد ۴۱ هزار و ۷۱۸ خانوار پیش‎بینی شده بود که تعداد ۲۰ هزار و ۴۳۲ خانوار در این پروژه کلی ثبت‎نام اینترنتی کردند.

رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان آق‌قلا با تبیین اهمیت ارائه آمار و اطلاعات برای تدوین برنامه توسعه و قانون بودجه سالیانه اذعان کرد:همه دست‎اندرکاران آمارگیری به عنوان مجریان سرشماری باید بدانند اطلاعات و آمار، پایه و اساس برنامه‌ریزی در کشور بوده و برنامه‎ریزی هم پایه و اساس مدیریت است، چرا که بازخورد این مدیریت خوب، خدمات مناسب برای مردم است.

وی ادامه داد: امانت‎داری در اطلاعات و آمار و صداقت در جریان سرشماری، توأم با دقت در پیگیری و جدیت در جمع‎آوری اطلاعات پایه و اساس اقداماتی است که باید در فرآیند آمارگیری انجام گیرد.

فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: برنامه‎ریزی درست در آینده مستلزم جمع‎آوری اطلاعات دقیق و بهینه است که بخشی از این هدف با دقت و حوصله آمارگیران در جمع‎آوری اطلاعات میسر می‎شود.

“هیوه چی”خاطرنشان کرد: هرگونه خدمات زیرساختی، حمایتی و توسعه‎ای در منطقه در گرو دریافت اطلاعات و آمار صحیح در سرشماری است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۱ ب.ظ

دیدگاه