میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آمادگی عوامل راهداری استان برای خدمات رسانی در طرح زمستانی خبرداد

البرز گلستان/مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:عوامل راهداری گلستان برای خدمات رسانی در طرح زمستانی آمادگی کامل دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با پایان فصل تابستان و اتمام طرح تابستانی در این اداره کل با تشکیل جلسات متعدد هماهنگی داخلی و مورد بازدید قرار دادن ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، خود را جهت انجام مطلوب طرح راهداری زمستانی ۹۵ آماده نموده ایم.

مهندس مهدی میقانی  افزود: با توجه به ابلاغ ادغام مدیریت راهداری در ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استانها با آغاز فصل زمستان فعالیتهای راهداری در جاده های استان، در کنار فعالیتهای حمل و نقلی مثل اعزام زائرین اربعین حسینی(ع) در اولویت می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح نمود: با توجه به آنکه خدمات رسانی مطلوب در شرایط بحرانی نیازمند هماهنگی و مشارکت بین دستگاههای اجرایی امداد رسان می باشد، جلسات مشترکی را برنامه ریزی نموده ایم تا نقاط ضعف و قوت را بررسی نماییم.

وی بازدید اکیپهای معین از مسیر های استان که در سالهای قبل مشکلات را برای مسافرین ایجاد نمودند، تهیه شن و نمک، بازنگری تجهیزات زمستانی و بازدید ماشین آلات همچون کامیونهای برف روب، دستگاههای نمک پاش ثابت و سیار را از جمله دیگر اقدامات لازم جهت آمادگی طرح زمستانی نام برد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

دیدگاه