آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در جمع زنان فرهیخته استان :مهمترین نقش بانوان در خانواده شخصیت سازی نسل جوان است

البرز گلستان/آبت الله نورمفیدی نماینده  ولی فقیه استان گلستان، در جمع زنان فرهیخته استان،اذعان داشتند: با نگاه به گذشته ایران اسلامی،میتوان دریافت که، آزادی زنان با کشف حجاب شروع شد،این موضوع خود نیز بر دو اصل مهم،اشاره دارد:
۱-که زنان نقش مهم در جامعه دارند
۲-حجاب مسئله خیلی مهمی میباشد.
سید کاظم نور مفیدی،در این نشست،گفت:زمان قبل از انقلاب از طریق حزب رستاخیزبه شاخه جوانان حزب مذکور،در دانشگاه ها،اعلام شه بود که دختران محجبه، مورد تمسخر و آزار خود ،در راستای کمرنگ کردن حجاب،قرار دهند.
وی گفت: در دوران انقلاب زنان،اگر بیشتر از آقایان نبودند،کمتر هم نبودند حتی در تظاهرات.به باور،نجات کشور بواسطه انقلاب رسیده بودند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان سپس افزود:بزرگترین پشتیبانی هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی،زنان کشور ایران اسلامی بودند،که بار ها حضرت امام به این مسئله و حقیقت را اذعان کردند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در ادامه بیان نمودند: مهمترین نقش بانوان در خانواده شخصیت سازی نسل جوان است.این مسئولیت از همه مسئولیت ها مهمتر است با این وجود که خانم ها به انتخابات مجلس و حتی خبرگان هم راه پیدا کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۵۸ ب.ظ

دیدگاه