تشکیل کارگاههای کوچک تامین و تهیه اقلام و لوازم بهداشتی در آستان مقدس امامزادگان شهرستان کردکوی

[تشکیل کارگاههای کوچک تامین و تهیه اقلام و لوازم بهداشتی در آستان مقدس امامزادگان شهرستان کردکوی]
البرز گلستان ? کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کردکوی اظهار داشت:
پیرو دستورالعمل های واصله از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه و بمنظور همکاری و تسهیم در جهت مبارزه و ریشه کن نمودن ویروس منحوس کرونا؛ اداره اوقاف شهرستان کردکوی دفعتاً مبادرت به برپایی ایستگاه سلامت، همجوار با آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه نموده و در نظر است انشااله این اقدام با توجه به مقدار منابع مالی منطبق موجود، تا رفع و دفع این بیماری، دفعات دیگر نیز برقرار و دایر گردد.
? ۱- تامین و تهیه پک اقلام و لوازم بهداشتی مانند <ماسک، دستکش و اسپری کوچک مایع ضد عفونی کننده > و توزیع بین مردم گرانقدر، در راستای خود مراقبتی اشخاص و حفظ سلامت جامعه. ۲- تشویق و ترغیب اشخاص به رعایت نکات و موارد بهداشتی. ۳- تبلیغ و ترویج این امر خداپسندانه و فراخوانی و جذب خیرین علاقمند در حوزه بهداشت و درمان بمنظور یاری رساندن در تامین اقلام بهداشتی و توزیع انها بین نیازمندان؛ از جمله اهداف برگزاری این ایستگاه های سلامت می باشد.
? کریمی همچنین افزود: با عنایت به اینکه عرضه اقلام و لوازم بهداشتی موصوف، در شرایط فعلی بدلیل فزونی یکباره تقاضا و بعضاً احتکار از سوی اشخاص فرصت طلب منفور، دچار محدودیت گردید و تامین و تهیه آنها بویژه در ابتدای ورود ناخوانده این ویروس، سخت و دشوار بود، این اداره به ناگزیر مبادرت به تشکیل کارگاه های کوچک با استفاده از ظرفیت و همکاری خادمین افتخاری در داخل امامزادگان نمود، که متعاقب تولید و بسته بندی آنها، در ایستگاه های سلامت امامزادگان و بقاع متبرکه حوزه شهرستان کردکوی توزیع می گردد.
امید است انشااله با عنایت پروردگار متعال ، مدد و یاری ائمه اطهار سلام الله علیها ، ورود خیرین حوزه بهداشت و سلامت و رعایت موارد و نکات بهداشتی و قطع زنجیره انتشار این بیماری منحوس با همراهی و همکاری در پویش ملی《در خانه بمانیم》و جدی گرفتن آن با ماندن در منازل؛ شاهد هر چه زودتر خلاصی و ریشه کن شدن این بیماری و بازگشت به وضعیت عادی باشیم.

? وی نیز افزود: در پایان نیز لازم میدانم از جناب حجه الاسلام و المسلمین سلیمانی فرد مدیر کل محترم اوقاف گلستان و همچنین جناب دکتر قدمنان فرماندار محترم و جناب حجه الاسلام و المسلمین شیخی امام جمعه محترم شهرستان کردکوی که با درایت، حمایت و همراهی خود موجب تسهیل و تسریع در اجرای این اقدام و سایر اقدامات اینگونه میگردند و در جهت رفع مشکلات و بازگشت آرامش به شهروندان، صادقانه و خالصانه زحمت میکشند و نیز از پزشکان و پرسنل خدوم بیمارستان و مراجع درمانی که در خط مقدم جبهه سلامت با جان و دل برای حفط و احیاء سلامتی بیماران تلاش میکنند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. ???

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۶:۰۰ ب.ظ

دیدگاه