دکترزنگانه معاون فرماندار علی ]باد کتول:مدارس به عنوان یکی اصلی ترین مکانها برای اطلاع رسانی در خصوص سرشماری نفوس و مسکن

البرز گلستان/دکترزنگانه معاون فرماندارشهرستان،امروزدرجلسه هماهنگی شرکت مردم مزرعه کتول درطرح سرشماری نفوس ومسکن ۹۵ که در شهرمزرعه باحضورمدیران مدارس،شهردار، اعضای شورای شهربرگزارشد،ضمن قدردانی از همکاری مردم و فرهنگیان در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن تشویق دانش آموزان و خانواده ها را در روزهای باقیمانده از سرشماری اینترنتی خواستار شدند.

دکترزنگانه گفت: هدف کلی از این سرشماری جمع آوری اطلاعاتی است برای برنامه ریزی و سیاستگذاری پارامترهای مشخص در کشور که چارچوب های آماری مناسبی در زمینه خانوار و مسکن مردم جامعه تهیه می شود.

وی با اشاره به اینکه مدیران مدارس نقش مهمی در حضور مردم در این طرح دارند افزود: باید تلاش بر این باشد تا مردم بصورت خود اظهاری و ثبت نام اینترنتی نام نویسی کنند تا علاوه بر کاهش هزینه، در تسریع بررسی اطلاعات نیز گام برداریم.

وی خاطر نشان کرد: از انجا که دانش آموزان در انتقال پیام به والدین خود دارای نقش و اهمیت بسیاری می باشند و والدین عموماً به طور مستقیم با فرزندان خود در فرایند درسی شان تعامل دارند،مدارس به عنوان یکی اصلی ترین مکانها برای اطلاع رسانی در خصوص سرشماری نفوس و مسکن در نظر گرفته شده اند که مدیران مدارس به عنوان بهترین انتقال دهندگان پیام سرشماری به دانش آموزان هستند.

معاون فرمانداربا اشاره به ابتکار ستاد سرشماری شهرستان در طرح رایگان ثبت نام اینترنتی، آمادگی دفاتر خدمات پست،خانه های بهداشت و کافی نت های شهرستان را در ثبت نام اینترنتی خانوارهای علی آباد کتول اعلام کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷ ق.ظ

دیدگاه