سرداررضایی فرمانده مرزبانی ناجا در اولین یادواره شهدای مرزبانان گلستان :وحدت مردم مرزنشین در منطقه مرزی استان گلستان لذت‌بخش است

البرز گلستان/سردار قاسم رضایی در اولین یادواره شهدای مرزبانان استان گلستان در مصلای اهل سنت شهر اینچه‌برون اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای مسیر بهتر و عاشورا قرار گرفت و بعد از ۱۴۰۰ سال به پیروزی رسید و ما امروز ثمره انقلاب اسلامی را شاهد هستیم و یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی مقام والای شهداست که مقام معظم رهبری نیز بارها به آن اشاره داشتند و اگر ما ۱۳۴ شهید منطقه مرزی را مورد بررسی قرار دهیم به این دستاورد مهم خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهدا باعث نمونه شدن انقلاب اسلامی در جهان شدند و در حال حاضر نیز سبب خنثی شدن تهدیدات دشمن می‌شوند و امروزه دفاعی انقلاب اسلامی ناشی از همین شهدا است. شهدا امت اسلامی را در جهان شکل دادند و فقط این امت مربوط به ایران اسلامی نیز و باید خارج از مرزها آن را جست‌وجو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: وحدت مردم مرزنشین در منطقه مرزی استان گلستان لذت‌بخش است و قطعاً نقش شهدا در این وحدت تأثیرگذار می‌باشد. علمای اهل سنت و اهل شیعه در این منطقه مرزی با ابهت، وحدت و همدلی دین و فقه را جاری می‌کنند و نگاه دینی و اجتماع ما روح حاکم دین را دارد که نشان از وجود شریف شهدای گرانقدر است.

رضایی ادامه داد: روح بسیجی و مرزیاری و وحدت این منطقه هویدا است و برای بنده بسیار جالب می‌باشد و من با تمام وجود این روحیه خاص را در زمان ورود خود احساس کردم و روح وحدت الهی و همدلی شما مردم شریف را در هر کجای ایران که گفت‌وگو داشته باشم انتشار خواهم داد.

وی گفت: به روح امام راحل درود می‌فرستیم که یک شجره طیبه را بنا نهادند و تمام قوای مسلح را به نام ارتش ۲۰ میلیونی به ارث گذاشتند که امروزه گردان‌های کربلا و عاشورا و غیره نیز اضافه شده و باعث پشتیبانی شما در مرزها هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا بیان کرد: انقلاب اسلامی با همین الله‌اکبرها پایدار است و اگر امروز استکبار از نام ایران اسلامی می‌هراسد سرچشمه الله‌اکبر و نماز است. روح بلند شهدای گرانقدر به ویژه ۱۳۶ شهید مرزنشین که عموماً از برادران اهل سنت هستند را گرامی می‌داریم و مطمئن هستیم که اینان نیز مسیر نماز و قرآن و دین را به تمام ملت ایران و امت اسلامی توصیه می‌نمایم.

رضایی افزود: خانواده شهدا باید به مقام خود ارج بدهند و زینب‌وار راه شهدا را ادامه دهند و زینب‌وار در مقابل تهدیدات دشمن مقابله نمایند زیرا امروز جنگ و تهدیدات ما نظامی و مرزی نیست بلکه اخلاقی و از راه فضای مجازی است که مقابله با آن بسیار سخت‌تر و حساس‌تر از تهدیدات نظامی می‌باشد و ما باید با این تهدیدات مقابله نماییم و مطمئناً روح والای شهدا برای خنثی‌سازی و مقابله با این تهدیدات به ما کمک می‌کند.

وی بیان کرد: ما محرم فقط مربوط به مسلمانان نیست و در سایر ادیان نیز تأثیرگذار می‌باشد و محرم و امام حسین(ع) ادامه دهنده راه بعثت و در مسیر تکامل بهتر قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم از خانواده محترم شهدای مرزنشین تجلیل شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۳ ب.ظ

دیدگاه