مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان معرفی شد/امیری رفت و آذری آمد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغی رامین آذری را به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ در ابلاغ صادر شده از سوی رحمت‌اله مه‌‌آبادی خطاب به آذری مدیرکل جدید فرودگاه‌های استان گلستان٬ استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار محترم و بکارگیری تمام توان و تجارب در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و برنامه‌های توسعه استان زرخیر گلستان، با تاکید بر اجرای دقیق مأموریت های زیر تاکید شده است.

استقرار سیستم مدیریت ایمنی، نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیند مستند سازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأکید بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پایش فرودگاه‌های رقیب منطقه و هماهنگی مؤثر با شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی– امنیتی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهینه‌سازی فرآیندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌یی، توسعه کار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری«منابع انسانی متخصص» ضمن تأکید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادر سازی.

نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره‌برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، کاهش هزینه‌ها با تأکید بر کاهش مصرف انرژی، رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی کامل با ستاد شرکت.

پیگیری لازم جهت اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاهی با با تاکید بر تکمیل ترمینال جدید فرودگاه٬ بهسازی عوامل پروازی و نصب تجهیزات کمک ناوبری(بر اساس برنامه)

پیش‌بینی و پیگیری لازم جهت تملک اراضی مورد نیاز به‌منظور اجرای طرح‌های توسعه آینده فرودگاه

تعامل مؤثر با مسئولین ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های فراهم‌ شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی به و از فرودگاه

بدیهی است؛ عملکرد آن اداره‌کل براساس شاخص‌های ناظر بر مأموریت مذکور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و کلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت نیز موظف به همکاری کامل و حمایت همه جانبه از آن اداره‌کل جهت تحقق مأموریت‌ها و دیگر برنامه‌های ابلاغی خواهند بود.

توفیق بیش از پیش شما را در خدمت به نظام مقدس و مردم بزرگ ایران اسلامی از خداوند بزرگ خواهان است

قبلا تیمور امیری مدیرکل فرودگاههای استان گلستان بوده است که بعنوان مشاورمدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انتصاب شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۴ ب.ظ

دیدگاه