زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگارالبرز گلستان: ساخت مسکن های روستایی بسیار با دقت و تحت نظر مهندسین و ناظرین انجام و برای آنان پایان کار صادر می شود

به گزارش البرز گلستان مهندس زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در غرب گلستان در شهرستان کردکوی حضور پیدا کرد در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن تبریک روز مهندس  اظهار کرد:امیدواریم همه مهندسین با ایده و فکر جدید تحولی در مهندسی ساختمان ایجاد کنند.

وی افزود:بنیاد مسکن ارتباط تنگاتنگی با نظام مهندسی استان و شهرستانها دارد  و به موازات نظام مهندسی برای ۳۵۰ مهندس پروانه نظام  مهندسی صادر کرده است.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان در ادامه اظهار کرد:در استان گلستان ۷۰ هزار مسکن در برنامه مقاوم سازی قرار دارد که تا کنون ۵۵ هزار واحد مسکونی این کار انجام شده است.

وی در ادامه  ضمن بیان اینکه بنیاد در بحث مسکن روستایی بسیار با دقت و زیر نظرمهندسین کار انجام می شودگفت:همه این واحدها ناظر دارند و برای آنان پایان کار صادر می شود .

زمانی نژاد در خاتمه بیان کرد: ما بدنبال ان هستیم بخش اعظم نیروهای مولد ما در روستاها خانه های مقاوم داشته باشند تا جان مردم حفظ شود.

خبر حمید رضا یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه