دکتر سرائیان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در گلستان:تحقق تمامی برنامه ها به دست مدیران وکارشناسان توانمند وشایسته محقق خواهد شد

البرز گلستان/دکتر سرائیان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در جمع کارکنان مخابرات استان گلستان با تأکید بر نقش مهم مخابرات  های استانی در اجرای سند ره نگاشت مخابرات ایران گفت: افق پنچ ساله مخابرات در این سند مشخص شده وگام هایی که باید برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برداریم را تعیین کرده ایم .

وی اصلاح ساختار ، ادغام مخابرات های استانی را از راهکارهای هم خوانی درآمد وهزینه دانست که عامل چابک ماندن شرکت است واز الزامات رقابت در فضای کسب وکار تغییرنگاه به کسب وکار می باشد.

دکتر سرائیان افزود: تغییر بنیادی در فرهنگ سازمان ، افزایش اثربخشی فردی وسازمانی ارتقاء آمادگی وتغییر رفتار کارکنان همچنین ایجاد فضای خلاقیت ونوآوری از الزمات برنامه تحول خواهد بود .وی تغییر باور کارکنان را مهم دانست وگفت :تغییرات شرایط محیطی بسیار سریع است وهنر ماست که خود را با آن تطبیق دهیم .

ارزش شرکت در موفقیت آن در جذب مشتری است وارزش چیزی است که شرکت بگونه ای حرکت کند که مردم مشتری ما شوند وبه جای خرید خدمات از رقباء از محصولات مخابرات ایران استفاده کنند.

مدیر عامل مخابرات ایران با تأکید بر پایان دوره انحصار گفت:تدوین برنامه تحول موجب خواهد شد تغییرات کلانی اتفاق بیفتد وموجب می شود شرکت با چابکی وبا تکیه بر توانمندی کارکنان به ارائه سرویس بپردازد.

 

وی تحول را موجب خلق ایده ، افزایش تفکر وتعهد وانگیزش افراد ، خلق سبدی از ابتکارات جدید وابداع مجدد سازمان دانست وافزود: مشکلات کنونی مخابرات،پتانسیل های بازار وجبرروندها باید عامل تحول شرکت مخابرات ایران باشد .

دکتر سرائیان عملکرد جزیره ایی را کارا ندانست واضافه کرد یکپارچه سازی در شرکت کمک بزرگی به اجرای ره نگاشت خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از قدرت نمایی مشتریان در بازار کنونی سخن گفت وبا تأکید بر ارتقاء دانش وآگاهی مشتریان برای خرید محصولات افزود: خدمات ارائه شده باید تمام نیازهای مشتری را پاسخ دهد وما به عنوان مخابرات ایران باید سهم خود از بازار را در ۵ سال آینده مشخص کنیم .

وی تطابق با تغییرات محیطی را لازمه بقاء وموفقیت دانست وافزود می بایست زیرساخت تحول براساس IT صورت گیرد ومشتری در مرکز تحول دیجیتال بوده وفناوری اطلاعات الزام بنیادین در تحول است . تحول دیجیتال موجب تغییر در کسب وکار خواهد شد وتجربه بالای مشتری را در برخواهد داشت.

دکتر سرائیان با تأکید برشایسته سالاری در مخابرات ایران گفت: تحقق تمامی برنامه ها به دست مدیران وکارشناسان توانمند وشایسته محقق خواهد شد که از مسائل مهم دیده شده در برنامه تحول مخابرات ایران بکارگیری مدیران شایسته دررأس فعالیت ها خواهد بود وما برنامه اجرایی این بخش از برنامه را به زودی شروع می کنیم .

وی در پایان از همه کارکنان خواست با تمام توان واعتقاد کامل مدیریت شرکت را برای توسعه مخابرات یاری دهند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵ ق.ظ

دیدگاه